خبرگزاری کار ایران

پوستر فیلم «تکثیر شده» رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۹۳۹

پوستر فیلم «تکثیر شده» به کارگردانی عادل زمانی و تهیه‌کنندگی مهدی قلی‌پور با پایان اصلاح رنگ کار رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، فیلم «تکثیر شده» در ژانر تریلر با مضمون متافیزیک است که نگارش آن توسط عادل زمانی انجام شده و طراحی پوستر آن بر عهده امیرصدرا اعتصام بوده است.

گیتا وفایی، مهدی شاهپیری، غزاله مهربان یکتا، ارسام غریب، سیما منصوری و سپیده آرمان بازیگران فیلم هستند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: فرشته زنی است که در یک جریان عجیب و غریب ذهنی قرار گرفته و در نقطه‌ای از داستان، نسخه دیگری از او منتشر می‌شود، تا جایی که همسر و اطرافیانش نمی‌توانند بفهمند که فرشته واقعی کدام است.

سایرعوامل فیلم عبارتند از: مدیرتولید: فرشاد آرین، فیلمبردار: آرش صادقی، صدابردار: امین جعفری، طراح گریم: مهدی صیاد، دستیار کارگردان: علی شاهینی با همراهی افروز افشار.

این فیلم در حال حاضر بعد از اتمام اصلاح رنگ، وارد مرحله صداگذاری شده است تا برای اکران عمومی آماده شود. گفتنی است فیلمنامه این فیلم یک نسخه بلند سینمایی نیز دارد که تولیدکنندگان آن در صدد تدارک برای تولید نسخه سینمایی آن هستند که با توجه به گونه و داستان فیلم میتواند فیلمی در فضایی جدید و کمتر دیده شده تولید شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز