خبرگزاری کار ایران

نگاهی به یکی از وقایع مهم تاریخ در کتاب «تاریخ جنگ‌های صلیبی»

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۷۲۹

کتاب «تاریخ جنگ‌های صلیبی» ازجمله کتاب‌هایی است که به بخشی از تاریخ مسیحیت می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کتاب «تاریخ جنگ‌های صلیبی» از دیگر کتاب‌های تاریخی است که توسط نشر فرزان روز روانه بازار کتاب شده است و این روزها به چاپ ششم خود رسیده.

این کتاب نوشته رنه گروسه و ترجمه ولی الله شادان است که با قیمت ۷۰ هزار تومان و در قالب هجده فصل و ۴۰۱ صفحه در اختیار خوانندگان قرار گرفته است.

در متن پشت جلد این کتاب آمده است: جنگ‌های صلیبی که در قرون ۱۱ و۱۳ میلادی از سوی مسیحیان برای گرفتن بیت‌المقدس از مسلمانان درگرفت، هرچند که به هدفی که پاپ‌ها در نظر داشتند نرسید، از لحاظ تاثیری که در تمدن مغرب زمین برجای گذاشت، و مردم آن زمان اروپا را با تمدن و جلال و شکوه شرق آشنا کرد، پدیده‌ای با اهمیت در زمینه‌های تاریخی . جغرافیایی و فرهنگی به شمار می‌رود. در این کتاب، رنه گروسه که از نویسندگان و مورخان بنام اروپاست، تاریخ جنگ‌های صلیببی را همراه با تشریح استادانه مراحل و آثار آن‌را بررسی می‌کند.

جنگ‌های صلیبی یکی از رخدادهای جهانی بود که تاثیر فراوانی در امور تاریخی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و مذهبی و... داشت و در پنج دوره به انجام رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز