خبرگزاری کار ایران

اسکار ۲۰۲۱ دو ماه عقب افتاد

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۶۰۹

هیات رییسه آکادمی اسکار با برگزاری جلسه‌ای آنلاین شب گذشته اعلام کرد که به علت کرونا مراسم اهدای جوایز آکادمی با تاخیر دو ماهه انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا، پس از لغو اکران فیلم‌ها و تعطیلی سینماها به دلیل شیوع ویروس کرونا، شب گذشته آکادمی اسکار اعلام کرد که مراسم اهدای جوایز آکادمی با تأخیری دو ماهه برگزار می‌شود.

پیش از این قرار بود این مراسم ۲۸ فوریه برگزار شود اما با تصمیم تازه آکادمی، مراسم اهدای جوایز نود و سومین دوره ۲۵ آوریل ۲۰۲۱ (۵ اردیبهشت ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد. همچنین زمان معرفی نامزدها نیز تا ۱۵ مارس به تعویق افتاده است.

اسکار پیش‌تر به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی سینماها در قوانین اکران فیلم‌ها برای حضور در رقابت اسکار تغییراتی به وجود آورد و مهلت اکران را تا یکم دسامبر ۲۰۲۰ تعیین کرد. به این ترتیب رأی‌گیری از یکم فوریه ۲۰۲۱ شروع می‌شود و تا ۵ فوریه فرصت برای رأی‌گیری خواهد بود.

فهرست اولیه نامزدهای اسکار ۲۰۲۱ نیز ۹ فوریه ۲۰۲۱ اعلام می‌شود و زمان آغاز رأی‌گیری برای انتخاب نامزدها ۵ مارس تعیین شده است. ۱۰ مارس ۲۰۲۱ پایان زمان رأی‌گیری خواهد بود و معرفی نامزدها ۱۵ مارس ۲۰۲۱ صورت می‌گیرد.

اسکار نود و سوم ضیافت نهار نامزدها را ۱۵ آوریل ۲۰۲۱ برگزار می‌کند و از همان روز رأی‌گیری نهایی آغاز می‌شود و تا ۲۰ آوریل ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز