خبرگزاری کار ایران

حضور وزیر ارشاد در منزل مرحوم محمدعلی کشاورز

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۵۱۹

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعداز ظهر امروز با حضور در خانه مرحوم محمدعلی کشاورز یاد و خاطره وی را گرامی و برای خانواده آن مرحوم طلب صبر و شکیبایی کرد.

 گزارش ایلنا، سید عباس صالحی بعد از ظهر امروز با حضور در منزل مرحوم محمدعلی کشاورز به خانواده این پیشکسوت بازیگری تسلیت گفت.

در این دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به دختر مرحوم استاد کشاورز با یادآوری دیدار سال گذشته خود با آن مرحوم و مطرح کردن برخی خاطرات آن روز خاطرنشان کرد: در آن دیدار زمانی که مرحوم استاد محمد علی کشاورز از هنر نقاشی شما که روی دیوارهای منزل بود سخن می‌گفت برق نگاه پدر کاملا مشهود بود.
همچنین در این دیدار صالحی ضمن تسلیت به برادر و خواهر آن مرحوم گفت: استاد کشاورز جزء هنرمندانی بود که شاید دیگر مانند ایشان تکرار نشود، قلب رئوف و مهربان ایشان کاملا در کلام‌شان مشخص و انسان از هم ‌سخنی با وی هیچگاه سیر نمی‌شد.
وی افزود: از زمانی که آن مرحوم در بیمارستان بستری شدند مکرر جویای احوال ایشان بودم و حتی چند ساعت قبل از فوت ایشان نیز به بنده اطلاع دادند که شرایط جسمانی استاد رو به بهبود است، باتوجه به شرایط بیمارستان‌ها و عد‌م امکان عیادت منتظر بودم تا ایشان از بیمارستان مرخص و در منزل به دیدار ایشان بیایم اما متاسفانه خبر فوت استاد شوک بزرگی به همه‌ی ما داد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان ضمن آرزوی صبر و علو درجات برای آن مرحوم از خانواده استاد کشاورز به موجب پرورش چنین استعدادی که در خدمت مردم و هنر کشورش بود تشکر و قدردانی کرد.
گفتنی است پس از این دیدار سید عباس صالحی در حساب توئیتری خود نوشت: 
«برای تسلیت به خانه استاد ⁧‫کشاورز‬⁩ رفتم، صدای مردانه، طنازانه و مهربانانه او گرد خانه می‌چرخید. 
‌برادر و خواهر و دختر استاد را دیدم که همان بو و طعم را داشتند و گرمای زندگی در نگاه و کلام‌شان بود.
‌و هزاران هزارصوت و تصویر که از او در جان ایرانیان است.
‌فرزند ایران هم‌چنان زنده است.»
یادآور می‌شود در این دیدار مجتبی حسینی معاون امور هنری، قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی و محمد طباطبایی رئیس موسسه هنرمندان پیشکسوت نیز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را همراهی کردند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز