خبرگزاری کار ایران

معاون گردشگری در دستور کار ادارات کل استانی قرار داد:

شتاب در تایید تقاضای تسهیلات واحدهای گردشگری

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۳۱۰

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تاکید کرد: ادارات کل استانی در تایید تقاضای تسهیلات واحدهای گردشگری آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا، شتاب کنند.

به گزارش ایلنا، ولی تیموری (معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی) گفت: پیرو تلاش‌های صورت گرفته ستاد ملی کرونا مبنی بر حمایت از صنعت گردشگری در مقابل آسیب‌های وارده از شیوع ویروس کرونا،هم‌اکنون پرونده مربوط به تقاضای تسهیلات بانکی ۱۲ درصدی واحدهای گردشگری در کارتابل ادارات کل استانی قرارد داد و نیاز است تا با شتاب در تایید، ارسال به بانک‌های عامل محقق شود.

وی همچنین بر اطلاع‌رسانی گستردهادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان‌ها تاکید کرد و گفت: بر این اساس تلاش شود تا واحدهای گردشگری که تا کنون به منظور ثبت تقاضای وام حمایتی مورد نظر از ثبت‌نام در درگاه اینترنتی «کارا» وزارت کار جا مانده اند؛ به فوریت اقدام نمایند.

بنا به گفته معاون گردشگری، تسهیلات قابل عرضه به تاسیسات گردشگری آسیب‌دیده از کرونا در سه دسته «مراکز اقامتی، پذیرایی، تفریحی و سایر فعالان به تشخیص وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی»،«دفاتر خدمات مسافرت هوایی و گردشگری» و «صنایع‌دستی» اختصاص خواهد یافت و تاکنون به حدود ۷۲۰۰ واحد گردشگری پیامک ارسال و ثبت‌نام اولیه انجام گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز