خبرگزاری کار ایران

چهارگانه حامد حاجی زاده در بازار کتاب ایران

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۲۷۹

چهار کتاب حامد حاجی‌زاده شاعر و نویسنده کاشانی توسط نشر هنر نو منتشر شد و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، چهار کتاب حامد حاجی‌زاده شاعر و نویسنده کاشانی توسط نشر هنر نو منتشر شد و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

نکته مهم این است که با رایزنی انتشارات هنرنو با ناشران خارجی برخی آثار این چهارگانه ‌در کشورهای همسایه همچون روسیه، عراق و تاجیکستان هم در حال انتشار است.

پنجره طبقه چهارم

 «پنجره طبقه چهارم» عنوان رمانی است از چهارگانه‌های این نویسنده که در شش فصل نوشته شده و داستان مردی را روایت می‌کند که در تنگنای عاطفی قرار گرفته. اصغر آقا شخصیت اول داستان ساده دل است از فرصت رها شدن از یک زندگی تلخ و روزمره می‌خواهد استفاده کند و در ادامه ماجراهایی اتفاق می‌افتد که خواننده را ترغیب می‌کند تا قصه را ادامه دهد. «پنجره طبقه چهارم» با ۲۳۰ صفحه و تیراژ ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۶۰ هزار تومان توسط انتشارات هنر نو منتشر شده است. کتاب «پنجره طبقه چهارم» همزمان با انتشارش در ایران در کشور تاجیکستان هم در حال انتشار است.

شکار در مذارکره

«شکار در مذاکره» یکی دیگر از آثار حامد حاجی‌زاده است که از داستان‌های به هم پیوسته تشکیل شده است. فصل‌های فرد و زوج این کتاب هر کدام داستان جداگانه‌ای را روایت می‌کنند اما در نهایت ده فصل این کتاب یک اثر به هم پیوسته را شکل می‌دهند. داستان‌های این کتاب ماجرای جنگل و حیواناتی است که در موقعیت‌های حیاتی در کنار هم می‌نشینند و بابت شرایط یا مشکلات خاص تصمیم می‌گیرند. آنها نماد آدم‌هایی هستند که باید تصمیم‌های درست و به موقعی بگیرند. «شکار در مذاکره» با ۱۴۳ صفحه و تیراژ ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۵۱ هزار تومان توسط نشر هنر نو منتشر شده است.

عروس وردیه

رمان «عروس وردیه» داستان مرارت‌های زنی به نام اسما را روایت می‌کند که نمونه‌ای از هزاران نفری است که بدون اراده گرفتار شرایطی دور از باور می‌شوند. بارداری ناخواسته در شرایطی بغرنج و چندین مشکل بزرگ دیگر که همزمان او را به چالش می‌کشند روایت داستان را شکل می‌دهد؛ درحالی‌که دردسرهای اسما را همسری به اسم سارو به دوش می‌کشد که تجربه زیادی در مدیریت یک زندگی پر از چالش را ندارد. آدم‌های هرزه، فامیل‌های خودخواه، اسارت، سیاستمداران نادرست و تاجران بدکار سرنوشت اسما را در این رمان رقم می‌زنند. رمان «عروس وردیه» در ۲۴۰ صفحه و به قیمت ۶۰ هزار تومان از سوی انتشارات هنرنو به چاپ رسیده است. کتاب "عروس وردیه" در کشورهای روسیه و عراق هم در حال انتشار است.

حکم پاییز

کتاب آخر این چهارگانه مجموعه شعری است با عنوان حکم پاییز. حاجی‌زاده در این اثر شعرهایش را در پنج فصل تدوین کرده است که چهار فصل اول این کتاب را شعرهای نیمایی و سپید تشکیل می‌دهند و فصل پنجم را شعرهای کلاسیک. حاجی زاده در این شعرها ساده اما عمیق به زندگی نگاه می‌کند و طبیعت در آثارش جایگاه قابل توجهی دارد. مجموعه شعر «حکم پاییز» در ۱۸۴ صفحه و تیراژ۱۰۰۰ نسخه و با قیمت ۵۱ هزار تومان توسط نشر هنر نو منتشر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز