خبرگزاری کار ایران

همه چیز درباره عشق از سوی نشر خزه منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۹۴۰

کتاب «همه چیز درباره‌ عشق» نوشته بل هوکس با ترجمه آزاده اتحاد از سوی نشر خزه منتشر شد.

به گزارش ایلنا، کتاب «همه چیز درباره‌ عشق» نوشته بل هوکس با ترجمه آزاده اتحاد از سوی نشر خزه منتشر شد.

عنوان فرعی این کتاب، «نگاهی نو» است و همان‌طور که از عنوان فرعی‌اش برمی‌آید، نگاهی نو به مقوله عشق دارد. اما عشق، تنها موضوعی نیست که بل هوکس در کتاب خود از مناظر و زوایای گوناگون به آن می‌‌پردازد؛ بلکه به بهانه‌ عشق، موضوعات دیگری را هم شرح و بسط می‌دهد که اتفاقاً در جغرافیا و زمانه‌ ما نیازمند دانستن و آموختن درباره‌ آنها هستیم: دروغگویی، خلوت و تنهایی، طمع‌کاری و پول‌پرستی، مصرف‌گرایی و ساده‌زیستی، تنبیه و مراقبت از فرزندان، تأثیر رسانه‌ها بر جامعه، مرگ‌اندیشی و پذیرش مرگ، مفهوم خانواده و اهمیت نیایش.

بل هوکس از روشنفکران تحسین‌شده و یک منتقد فرهنگی و نظریه‌پرداز فمینیست است. نشریه‌ آتنی ریدر، هوکس را یکی از «صد روشنفکری که می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد» نامیده است.

نشریه نیویورک‌تایمز درمورد کتاب «همه چیز درباره‌ عشق» نوشته است: این کتاب، اعتراف‌نامه‌ای صمیمی است که می‌گوید عشق ممکن است، و حمله‌ای است به خودشیفتگی و خودخواهی.

هفته‌نامه پابلیشرز ویکلی هم درباره این کتاب عنوان کرده است: هر صفحه‌ کتاب پر از نکات مفید و خردمندانه است که به خواننده کمک می‌کند بر ترس از صمیمت مطلق و مرگ غلبه کند. نگاه بل هوکس به عشق، جایگزینی خوشبینانه و خوشایند به انبوه کتاب‌هایی است که مرگ عشق را در زمانه‌ بدبین ما جار می‌زنند.

کتاب «همه چیز درباره‌ عشق» دومین همکاری آزاده اتحاد و نشر خزه است. این مترجم و ناشر، پیش از این رمان «زائر سینما» (واکر پرسی) را به چاپ رسانده‌اند و کتاب مصور «کاترین جانسون» (ابونی جیو ویلکینز) را برای مخاطبان نوجوان و جوان در دست انتشار دارند.

این کتاب در ۱۸۴ صفحه و با بهای ۲۵ هزار تومان منتشر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز