خبرگزاری کار ایران

«سودمندی و ناسودمندی تاریخ برای زندگی» به چاپ هفتم رسید

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۸۹۸

کتاب «سودمندی و ناسودمندی تاریخ برای زندگی» نوشته فریدریش نیچه به چاپ هفتم رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سودمندی و ناسودمندی تاریخ برای زندگی ازجمله کتاب‌های فریدریش نیچه است که توسط عباس کاشف و ابوتراب سهراب ترجمه و توسط  نشر فرزان روز روانه بازار شده است. هرچند تاریخ نخستین مرحله چاپ این کتاب به سال ۹۴ می‌رسد اما این روزها با استقبالی که صورت گرفته شاهد رسیدن این کتاب به چاپ هفتم هستیم.

این کتاب در زمره دسته‌بندی کتاب‌های تاریخی قرار می‌گیرد و با قیمت ۲۰ هزار تومان در قالب ۱۳۰ صفحه در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد.

در پشت جلد آمده: فردریش ویلهلم نیچه (۱۹۰۰-۱۸۴۴) فیلسوف و متفکر بزرگ آلمانی،‌ نفوذ و تأثیری نمایان بر افکار فلاسفه و صاحب‌نظران قرن بیستم میلادی داشته است. فروید، درون بینی و عمق خودشناسی نیچه را می‌ستاید. یاسپرس او را از آغازگران اصلی فلسفه معاصر می‌داند. هایدگر او را آخرین فیلسوف مابعد طبیعی و نقطه‌ی آخر حرکتی می‌داند که با افلاطون آغاز شد. آندره ژید، کامو، مالرو و توماس مان هرکدام به نحوی تحت تأثیر افکار و آراء او بودند. کتاب حاضر، به گفته‌ی مترجم انگلیسی آن، نه فقط حاوی بسیاری از نکات عمده‌ی عقاید و آثار نیچه است، بلکه بیانیه‌ی صریحی درباره‌ی عمیق‌ترین علایقی است که به تمام آثار او جان می‌بخشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز