خبرگزاری کار ایران

مدیران جدید در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منصوب شدند

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۱۱۰

طی احکامی مدیران جدید موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منصوب شدند.

به گزارش ایلنا، طی احکامی مدیران جدید موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منصوب شدند.

علی‌اصغر جعفری (مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس) با تقدیر از رضا فریدون در مدت تصدی، طی حکمی مهدی قدیری بیان را به عنوان مدیر حوزه دفتر مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

«باتوجه به تعهد و تجارب مؤثر جنابعالی در حوزه‌های اجرایی و فرهنگی به موجب این حکم به عنوان "رئیس دفتر مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس" منصوب می‌شوید.

امید است در پناه الطاف الهی و توجهات حضرت ولی عصر(عج)، با سرلوحه قرار دادن رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای، در پیشبرد اهداف والای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ایفای وظایف و مسئولیت‌های محوله موفق و مؤید باشید.»

علی‌اصغر جعفری همچنین با تقدیر از حمید برزکار در مدت تصدی، طی حکمی سیدجعفر بنی هاشمی گرگری را به عنوان مدیر حوزه بازرسی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

«باتوجه به تعهد و تجارب مؤثر جنابعالی در حوزه‌های فرهنگی، اجرایی بویژه حوزه نظارت و بازرسی، به موجب این حکم به سمت "مدیر بازرسی"موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منصوب می‌شوید.

امید است در پناه الطاف الهی و توجهات حصرت ولی عصر(عج)، با سرلوحه قرار دادن رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای، در پیشبرد اهداف والای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ایفای وظایف و مسئولیت‌های محوله موفق و مؤید باشید.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز