خبرگزاری کار ایران

داوران جایزه ادبی فرشته معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۰۷۷

اعضای هیات داوران و انتخاب بخش«داستان کوتاه»ششمین دوره جایزه فرشته مشخص شدند.

به گزارش ایلنا، ششمین دوره جایزه فرشته، علی خدایی، ناهید طباطبایی و عالیه عطایی به عنوان اعضای هیات داوران این دوره جایزه فرشته انتخاب شدند.

همچنین حسن محمودی، مهدی افروزمنش و کاوه فولادی‌نسب به عنوان اعضای هیات انتخاب ششمین دوره جایزه فرشته معرفی شدند.

علی خدایی نویسنده کتابهای آدمهای چهارباغ، از میان شیشه از میان مه و تمام زمستان مرا گرم کن، ناهید طباطبایی نویسنده کتابهای چهل سالگی، حضور آبی مینا، جامه‌دران و خنکایی سپیده‌دم در سفر و عالیه عطایی نویسنده کتاب کافورپوش و چشم سگ آثاری را که از سوی هیات انتخاب اعلام شوند داوری می‌کنند.

حسن محمودی نویسنده کتابهای مارآباد، کتاب یونس، باد زن‌ها را می‌برد و وقتی آهسته حرف می‌زنیم، المیرا خواب است، مهدی افروزمنش نویسنده کتابهای سالتو و تاول و کاوه فولادی‌نسب نویسنده کتاب هشت و چهل و چهار و مترجم مجموعه درجست و جوی زمان از دست رفته با پایان یافتن مهلت شرکت، داستان کوتاه‌های رسیده را بررسی و انتخاب می‌کنند.

گفتنی است ششمین دوره جایزه فرشته با موضوع قرنطینه برگزار می شود و علاقه مندان برای شرکت در این دوره تا ۳۱ خردادماه مهلت دارند، آثار خود را در سایت جشنواره به آدرس: http://jayezefereshteh.org بارگذاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز