خبرگزاری کار ایران

بیان ویژگی کلام امام (ره) در«روز خوش»

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۸۴۴

برنامه «روز خوش» به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) به بیان خاطرات و ویژگی‌های کلام آن حضرت می‌پردازد.

به گزارش ایلنا، همزمان با سالروز رحلت امام خمینی(ره) بنیانگذارجمهوری اسلامی، اسماعیل امینی مدرس دانشگاه ، شاعر و نویسنده چهارشنبه ۱۴خرداد ماه با حضوردربرنامه «روز خوش»، از ویژگی های کلام امام (ره) می گوید.

در بخشی دیگراین برنامه، علی فریدونی و عربعلی هاشمی از خبرنگاران و عکاسان کشور خاطرات خود با امام خمینی(ره) را بازگو می‌کنند.

رضا عبداللهی فرد معاون بین‌الملل موسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) از دیگر مهمانان برنامه چهارشنبه است.

آیتم «خوش سفر» سری به قلعه طغرل زده و آیتم «خوش قلم» به بررسی جامعه شناسی سینمای ایران می‌پردازد.

 «روز خوش» پنجشنبه ۱۵ خرداد ماه نیز میزبان مسعود فروزنده، نویسنده و پژوهشگرتاریخ است که در این برنامه به موضوع هویت فرهنگی پرداخته می‌شود.

علی منیری کارشناس و مشاور کسب و کار نیز در بخش دیگری از برنامه پنجشنبه در رابطه با درآمدزایی و کسب و کار صحبت می‌کند.

مریم فرضی، روانشناس بالینی با موضوع تربیت فرزندان جمعه ۱۶ خرداد مهمان برنامه «روز خوش» خواهد بود.

چشمه سری متخصص پزشکی ورزشی نیز در این برنامه در خصوص آرتروز زانو گفتگو می‌کند.

آیتم «خوش‌مزه» طرز تهیه املت گوجه فرنگی را به مخاطبان آموزش می‌دهد. همچنین بخش «خوش حال» به پارت دوم آموزش نقاشی و آیتم «خوش قلم» به بررسی بازی‌های نمایشی برای کودکان و نوجوانان می‌پردازد.

برنامه «روز خوش» با نگاه به زندگی از منظر سبک زندگی ایرانی - اسلامی با اجرای محمد امین نبی‌اللهی و مریم ماهور تلاش می‌کند صبحگاه ایرانی - اسلامی را به نمایش بگذارد. علاوه بر این، در این برنامه اطلاعات، اخبار و رویدادهای امیدبخش به ویژه نمایش پیشرفت‌های غرورانگیز ایرانیان توسط مهدی آقابیگی به سمع و نظر مخاطبان می‎رسد.

مجله صبحگاهی «روز خوش» از دوشنبه تا جمعه ساعت ۹ صبح به وقت تهران به تهیه‌کنندگی حسین علیاری از شبکه جهانی جام‌جم پخش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز