خبرگزاری کار ایران

آموزش موسیقی نواحی و دیگر هنرها در شبکه «شاد»

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۰۷۸

اداره کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش به منظور رفاه حال دانش‌ آموزان در اوقات فراغت، در کانال اختصاصی شبکه «شاد» اقدام به بارگذاری فیلم‌های آموزشی کرده که موسیقی نیز جزو آنهاست.

به گزارش ایلنا، اداره کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش به منظور رفاه حال دانش‌ آموزان در اوقات فراغت، در کانال اختصاصی شبکه شاد اقدام به بارگذاری فیلم‌های آموزشی کرده است.

اداره کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی، در شبکه «شاد» آثاری را در قالب فیلم‌های کوتاه آموزشی منتشر کرده تا به این ترتیب دانش‌ آموزان بر اساس علاقه خود از آنها بهره ببرند. فیلم‌های کوتاه مذکور به آموزش مقولات مختلف می‌پردازند که  موسیقی نواحی، فیلم نامه نویسی، نمایشنامه نویسی، نقالی، ساخت عروسک های نمایشی، کاریکاتور، نقاشی آبرنگ، هنرهای دستی تجسمی از آن جمله است.

گفتنی است این آثار توسط مدرسان کانون های فرهنگی تربیتی، فرهنگیان و دانش آموزان تهیه شده و پس از تایید در شبکه «شاد» بارگذاری شده‌اند.

دانش آموزان می‌توانند برای مشاهده کانال اختصاصی اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهی پرورشی، نرم‌افزار شاد را نصب کرده و وارد کانال‌های آموزش و پرورش شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز