خبرگزاری کار ایران

اهدای نشان درجه یک هنری به بهروز رضوی

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۰۵۲

بهروز رضوی (گوینده مطرح و باسابقه رادیو) طی مراسمی نشان درجه یک هنری دریافت کرد.

به گزارش ایلنا، بزرگداشت بهروز رضوی، پیشکسوت رادیو، صبح یکشنبه ۱۱ خردادماه با حضور حمید شاه‌آبادی، معاون صدای رسانه ملی و اهالی رادیو در سالن اجتماعات معاونت صدا برگزار شد.

آیین بزرگداشت و اهدای نشان درجه یک هنری بهروز رضوی با حضور حمید شاه‌آبادی معاون صدای رسانه ملی، سیدمحمد طباطبایی دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان و مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت، محمدجعفر محمدزاده مدیر رادیو ایران، علیرضا حبیبی مدیر رادیو فرهنگ و تنی چند از پیشکسوتان عرصه صدا و مدیران رادیو در طبقه پنجم ساختمان شهدای رادیو برگزار شد. در ابتدای این مراسم نماهنگی درجهت معرفی بهروز رضوی برای حاضران نمایش داده شد.

شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی در این مراسم گفت: توفیقی است برای رادیو که یکی از فرزندان سرافزار خود را تجلیل می‌کند. اگر به ۸۰ سال حضور رادیو در کشورمان نگاه کنیم، معدود افرادی در این تراز و مرتبه هستند و رادیو باید به وجود شخصیتی مانند ایشان ببالد که در درون خود پرورش داده است.

شاه آبادی افزود: امروز این توفیق را دارم که در کنار چهره‌های ارزشمندی باشم که عمر، خرد و دانش خودشان را صرف فرهنگ این کشور کرده‌اند و رادیو با آنها رادیو شده است.

معاون صدا اظهار کرد: اگر رادیو در شکل‌گیری سبک زندگی و میزان فرهیختگی مردم موثر بوده و وسیله‌ای برای آموزش، سرگرمی و افزایش مهارت در کشور است به واسطه حضور و دانش هنرمندان و چهره‌های فرهیخته‌ای مانند استاد بهروز رضوی است.

شاه آبادی افزود: ما و جامعه ما بهروز رضوی را به صدای او می‌شناسیم. اما صدا ظرفی است که از او می‌بینیم و مجموعه دانش، فرهیختگی و تسلط در حوزه شعر و ادبیات کهن، مظروف ظرفی به اسم صدا است.

وی در ادامه گفت: از ایشان که همچنان برای رادیو وقت می‌گذارند ممنونم. امیدوارم سالیان سال سایه استادانی نظیر بهروز رضوی برای ما و شاگردانشان مستدام باشد و از وجود ایشان بهره‌مند شویم.

بهروز رضوی نیز در این مراسم بیان کرد: هیچ گاه سعی نکردم از امکاناتم بهره‌برداری شخصی کنم و هیچگاه برای خودم سنگی به سینه نزدم. دقت‌هایی که در این حرفه به کار بردم گویا مؤثر واقع شده است.

وی افزود همواره سعی کردم متنی که باید بخوانم درست و با احساس بخوانم. خیلی خوشحالم که مدیران توجه می‌کنند و افراد دیده می‌شوند.

این پیشکسوت رادیویی گفت: من از آذر سال ۱۳۴۷ تا کنون به مدت ۵۲ سال است که در سازمان صدا و سیما مشغول به کار هستم و هیچ وقفه‌ای هم در کارم نیافتاده است، چون من عاشق رادیو هستم.

وی ادامه داد: رادیو با من عجین است و علاقه‌ام به رادیو دست خودم نیست رادیو گرم‌ترین و صمیمی‌ترین رسانه است.

رضوی گفت: من خودم را مدیون رادیو می‌دانم و هنوز هم برای کسب دانش و ارائه اثر بهتر تلاش می‌کنم، رادیو شغل نیست مشغله است، اما شرایط این روزها باعث شده به عنوان شغل به آن نگاه شود.

وی در ادامه تصریح کرد: علاقه من به رادیو سابقه دیرینه‌ای دارد، رادیو گرم‌ترین و صمیمی‌ترین رسانه است. گوش خود را رها می‌کنی، می‌شنوی و مزاحمت نیست.

رضوی در ادامه به پویایی در رادیو اشاره کرد و گفت: زنده یاد نادر نادرپور می‌گفت شما پیامبران کلامید اگر اشتباه بگویید، خیانت کرده‌اید. سعی کنید وسواس داشته باشید. به کارتان به صورت شغل نگاه نکنید و هرروز به دنبال یادگیری باشید.

پس از آن نشان درجه یک هنری از سوی موسسه هنرمندان پیشکسوت و لوح تقدیر از سوی معاون صدای رسانه ملی به بهروز رضوی اهدا شد که معادل دکتری است و هر کدام از مدیران رادیویی هدیه‌ای به رسم یادبود به بهروز رضوی تقدیم کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز