خبرگزاری کار ایران

سعید نجاتی دبیر جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی شد

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۶۳۲

سعید نجاتی نویسنده، مدرس و کارگردان سینما دبیری چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی را برعهده گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع‌رسانی جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی، سعید نجاتی نویسنده، مدرس و کارگردان سینما طی حکمی از سوی عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان به عنوان دبیر چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی منصوب شد.

در متن حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خطاب به دبیر جشنواره آمده است:

«نظر به برگزاری چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی در سال ۹۹ به میزبانی استان گلستان و توانایی و تجارب ارزنده جنابعالی، بدین وسیله به عنوان دبیر این جشنواره منصوب می‌شوید. امید است با هماهنگی معاونت هنری و سینمایی این اداره کل در انجام امور محوله موفق و موید باشید».

این حکم طی نشستی با حضور هادی حق شناس استاندار گلستان اعطا شد.

نجاتی متولد ۱۳۶۰ و دارای مدرک کارشناسی تدوین و کارشناسی ارشد سینما از دانشگاه سوره تهران است.

چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی به همت و مشارکت سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد فرهنگی هنری امام رضا (ع) و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان زمستان ۹۹ در شهر گرگان برگزار خواهد شد.

فراخوان این رویداد سینمایی و اخبار و اطلاعات آن متعاقباً در سایت www.golestan.shamstoos.ir و صفحه اینستاگرام جشنواره با شناسه @razavishortfilmfestival منتشر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز