خبرگزاری کار ایران

نگاهی به رقابت تسلیحاتی ترامپ با چین و روسیه در پرس تی‌وی

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۱۵۷

بحث و بررسی درباره رقابت تسلیحاتی ترامپ با چین و روسیه در برنامه این هفته «ما مردم» شبکه پرس تی‌وی صورت می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، بحث و بررسی درباره رقابت تسلیحاتی ترامپ با چین و روسیه و نگرانی‌ها درباره آزمایش احتمالی هسته‌ای ترامپ در برنامه این هفته «ما مردم» در شبکه پرس تی‌وی صورت می‌گیرد.

این برنامه به تهیه‌کنندگی عاطفه سادات دربندی ضمن مروری بر گزارش‌های رایزنی نهادهای امنیتی ملی آمریکا برای انجام یک آزمایش هسته‌ای در آینده نزدیک به واکاوی تلاش‌های ترامپ برای اجرای این آزمایش هسته‌ای و قدرت نمایی برای کشورهایی همچون چین و روسیه می‌پردازد.

این برنامه در ادامه با نگاهی به ادعاهای دونالد ترامپ درباره آزمایش‌های هسته‌ای چین و روسیه، واکنش روسیه و چین در قبال ادعاهای ترامپ و پیامدهای آزمایش احتمالی هسته‌ای آمریکا در بی ثباتی جهان را مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌دهد.

بخش دوم این برنامه به انتخابات ریاست جمهوری پیش روی آمریکا و نگرانی‌های ترامپ از عدم پیروزی و انتخاب مجدد به عنوان رئیس جمهور آمریکا اختصاص دارد.

در این بخش، اقتصاد آمریکا و وعده‌های انتخاباتی ترامپ مبنی بر بهبود وضعیت اقتصادی پس از انتخابات ۲۰۲۰ مورد واکاوی قرار گرفته و چالش‌های پیش روی ترامپ برای پیروزی در انتخابات آینده بررسی خواهد شد.

همچنین در این زمینه با اشاره به تاثیرات شیوع ویروس کرونا بر انتخاب رای دهندگان در آمریکا، نتایج نظرسنجی‌ها از جمله عدم اعتماد ۶۲ درصد آمریکایی‌ها به صحبت‌ها و اطلاعاتی که ترامپ درباره ویروس کرونا و وضعیت این کشور ارائه می‌دهد، مورد بحث و گفتگو قرار خواهد گرفت.

«ما مردم» شنبه ۱۰ خرداد ساعت ۲۱ به وقت تهران به مدت ۲۵ دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت ۰۰:۰۳ بامداد، ۸ و ۱۹ و سه شنبه ساعت ۴ روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز