خبرگزاری کار ایران

«این زندگی برای چند ماه اجاره داده می‌شود» فانتزی از تجربه‌های واقعی

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۸۱۷

«این زندگی برای چند ماه اجاره داده می‌شود» کتابی است که داستان‌های کوتاه و بلند را در بر می‌گیرد و فانتزی‌هایی از تجربه‌های واقعی نویسنده در مقابل خواننده می‌گذارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کتاب «این زندگی برای چند ماه اجاره داده می‌شود» ازجمله رمان‌هایی است که در صفحات آغازین آن نوشته شده داستان‌های این کتاب بر اساس تجربه‌های واقعی‌اند. در این نقطه است که خواننده تصور می‌کند مهدی آذری (نویسنده) سعی دارد در کتاب پیش رو همانند بسیاری از رمان‌هایی که راوی بخشی از زندگی واقعی را روایت می‌کند، به بیان کلمات و جملات تکراری با مضامین تکراری بپردازد. اما آنچه در متن کتاب با آن روبه رو می‌شوید دنیایی فانتزی است که در عین واقعیت، دور از ذهن است.

در پشت جلد کتاب «این زندگی برای چند ماه اجاره داده می‌شود» آمده است: لازم است که دست‌کم برای مدت کوتاهی زندگی را از تن‌مان بکنیم و به نزدیک‌ترین رخت آویز دم دست‌مان آویزان کنیم؛ البته به شرطی که هوا بارانی نباشد وگرنه بلافاصله دل‌مان برایش تنگ خواهد شد. شاید حتی عاقلانه‌تر و اقتصادی‌تر باشد اگر به جای رخت آویز، با گرفتن چند عکس باکیفیت از آن، در فضای مجازی برای کرایه‌اش آگهی بدهیم، چون این تنها راهی است که می‌توانیم با آن از زندگی‌مان پول پس انداز کنیم.

«این زندگی برای چند ماه اجاره داده می‌شود» در ۱۶۸ صفحه در قالب ۶۳ داستان کوتاه و بلند توسط نشر روزبهان با قیمت ۴۲,۰۰۰ تومان روانه بازار نشر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز