خبرگزاری کار ایران

«فلسفه» را با زبانی ساده دریابید

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۷۶۱

نشر نخستین کتاب «فلسفه» نوشته ویل باکینگام و دیگران را با ترجمه شهاب‌الدین عباسی روانه بازار کتاب کرد.

به گزارش خبرنگاری ایلنا، کتاب «فلسفه» نوشته ویل باکینگام و دیگران از جمله کتاب‌هایی است که سعی دارد با نثری روان، توضیحاتی روشن درباره فلسفه ارائه دهد و این کار را با استفاده از طرح‌ها و نمودارهای گام به گام، سیر در نقل قول‌های کلاسیک در سراسر تاریخ فلسفه انجام می‌دهد و دیدگاه‌ها و نظرات فلسفی را با تصاویر جذابی که ذهن ما را درگیر ایده‌ها می‌کنند، به نمایش می‌گذارد.

کتاب «فلسفه» توسط شهاب‌الدین عباسی ترجمه و نشر نخستین آنرا چاپ و روانه بازار کتاب کرده است. قیمت کتاب ۶۵ هزار تومان و در قطع وزیری و در ۳۴۶ صفحه، زمستان ۹۸ روانه بازار شده است.

در پشت جلد کتاب آمده است:

عالم چگونه پدید آمد؟ حقیقت چیست؟ چگونه می‌توانیم خوب زندگی کنیم؟ بشر در سراسر تاریخ این پرسش‌ها را و پرسش‌های بزرگ دیگری درباره ماهیت زندگی و هستی مطرح کرده است. متفکران بزرگ در مواجهه با آنها پاسخ‌هایی ارائه کرده‌اند که در شکل دادن به جهان ما همچنان نقش ایفا می‌کنند.

چه نوآموزی تمام عیار باشید یا دانشجویی مشتاق و یا متخصصی خلوت گزین، در کتاب فلسفه، کلی خوراک‌های فکری خواهید یافت. این کتاب پر فروش بوده و خوانندگان و مراکز بسیاری آنرا پسندیده‌اند.

در بخشی از مقدمه کتاب آمده است:

فلسفه شاید آن طور که خیلی‌ها گمان می‌کنند، فقط جولانگاه و میدان فعالیت متفکران درخشان و غیر عادی نست،  کاری است که هر کس می‌تواند انجام بدهد. وقتی سرگرم مشغله‌ةای روزمره نیستیم و فرصت آنرا پیدا می‌کنیم که به فکر فرو برویم و از خود بپرسیم زندگی چیست و جهان چه معنایی دارد؟ در واقع داریم کار فلسفی می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز