خبرگزاری کار ایران

بازگشایی حرم‌های مطهر از پنجم خرداد

asdasd
کد خبر : ۹۱۷۸۱۲

تولیت‌های آستان قدس رضوی، آستان مقدس حضرت معصومه، آستان مقدس شاهچراغ، آستان مقدس حضرت عبدالعظیم و مسجد مقدس جمکران با صدور بیانیه مشترکی، بازگشایی حرم‌های مطهر را در پنجم خرداد ماه اعلام کردند.

به گزارش ایلنا، در بیانیه مشترک حجج الاسلام و المسلمین احمد مروی، سید محمد سعیدی، سید علی اصغر دستغیب، محمد محمدی ری‌شهری و محمدحسن رحیمیان آمده است: خداوند متعال را شاکریم که بعد از دوره‌ای سخت و ناگوار، مجدداً توفیق خدمتگزاری به شما ارادتمندان همیشگی خاندان رسول خدا صلی الله علیه وآله و سلّم نصیب خادمان آستان‌های مقدس شد.

بنا بر مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا ان‌شاء الله از روز دوشنبه پنجم خردادماه، صحن‌های حرم‌های مطهر مطابق زمان اعلام شده توسط ستاد به روی زائران ارجمند بازگشایی خواهد شد.

 به منظور حفظ سلامتی شیفتگان و زائران محترم تقاضا داریم همه عزیزان در زمان تشرف به زیارت، حداکثر همکاری را با خادمان خود در آستان‌های مقدس داشته باشند و نسبت به رعایت شیوه نامه‌های ابلاغی و اصول بهداشتی اعم از همراه داشتن ماسک و دستکش، توجه جدی به عمل آورده و هنگام تشرف به حرم‎های مطهر ضمن حفظ فاصله اجتماعی مناسب (دو متر) جانماز، کتب ادعیه، قرآن شخصی و بانوان محترم چادر به همراه داشته باشند.

امید است با تلاش خادمان و مشارکت زائران ارجمند در اجرای شیوه نامه‌ها و حفظ نظم و فاصله اجتماعی مناسب شرایط تشرف به زیارت و بهره مندی از انوار قدسی ائمه معصومین علیهم‌السلام و امامزادگان برای همگان استمرار داشته باشد و به زودی با ریشه کنی ویروس کرونا مراسم شکرانه بازگشایی کامل حرم‌های مطهر را برگزار کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز