خبرگزاری کار ایران

آغاز دوباره برنامه هفت اقلیم در رادیو

asdasd
کد خبر : ۹۱۷۳۰۰

برنامه هفت اقلیم از چهارم خرداد فعالیت دوباره خود را آغاز می‌کند.

به گزارش ایلنا، از ماموریت‌های شبکه فرهنگ انعکاس، تحلیل، نقد و بررسی و اثرسنجی رویدادهای فرهنگی هنری کشور است. نظر به گستره شنوندگان این شبکه سراسری، طراحی و ساخت و اجرای چنین برنامه‌ای در همه ایام بخصوص اکنون که ملاحظات کرونایی  باعث شده بسیاری از فعالان حوزه فرهنگ و هنر امکان حضور و عرضه آثار خود را در مجامع عمومی ندارند، ضروری به نظر می‌رسید.

رادیو به عنوان رسانه‌ای فراگیر و پرشتاب در قالب برنامه‌هایی چون هفت اقلیم می‌تواند به عنوان پل ارتباطی  مخاطبان  با اهالی قلم،هنرمندان و فرهنگ مداران فعالیت کند.

با توجه به این مسولیت رسانه‌ای برنامه‌سازان رادیو فرهنگ برنامه هفت اقلیم را پس از یک وقفه سه ساله با طرح و فرمی نو به صورت زنده آماده اجراء و پخش کردند.

هفت اقلیم در ساختار جدید خود به مباحثی چون سینما، تاتر، هنرهای تجسمی، کتاب و کتابخوانی، الگوهای سواد رسانه‌ای، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری می‌پردازد.

نویسندگان، هنرمندان، متولیان فرهنگی کشور  مهمان هر روز هفت اقلیم خواهند بود.

این برنامه از چهارم خرداد همزمان با عید مبارک فطر آغاز می‌شود و هر هفته از شنبه تا پنجشنبه ساعت 19.30 به صورت زنده بر روی موج اف ام .106مگاهرتز از شبکه فرهنگ پخش خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز