خبرگزاری کار ایران

ویژه‌نامه‌های قرآنی رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۴۳۸

با حضور معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از چهار نشریه با محوریت قرآن رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، با حضور معاون قرآن و عترت وزیر و مدیرعامل فرهنگی، هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی و جمعی از مسئولان سازمان فرهنگ و ارتباطات چهار ویژه نامه به چهار زبان غیرفارسی صبح امروز (چهارشنبه) سی و یکم اردیبهشت ماه در معاونت قرآن و عترت رونمایی شد.

معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و  ارشاد اسلامی با همکاری مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ویژه‌نامه‌هایی با محوریت قرآن و گام دوم انقلاب به زبان‌های انگلیسی، عربی، اردو و ترکی منتشرکرده است.

 نشریات موسسه فرهنگی هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی حدود سی سال است که به قلم صاحبنظران حوزه‌های مختلف، با رویکردی سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، پیوسته به چاپ رسیده و در بیش از 120 کشور جهان عرضه شده است.

1.  "الطاهره" ماهنامه‌ای اجتماعی – فرهنگی است که مطالبی در زمینه الگوی خانواده اسلامی و زن مسلمان به مخاطبان عرب زبان به زبان عربی.

2.   "محجوبه"  ماهنامه‌ای اجتماعی – فرهنگی است که مطالبی را در زمینه الگوی خانواده اسلامی و زن مسلمان و شخصیت‌های علیم، فقهی اسلامی به مخاطبان انگلیسی زبان ارائه می‌نماید.

3.  "ایران نوین" ماهنامه‌ اجتماعی – فرهنگی و سیاسی که برای مخاطبان اردو زبان منتشر می‌شود.

4. "در پرتو قرآن"  ماهنامه‌ اجتماعی – فرهنگی و سیاسی که برای مخاطبان آذری زبان منتشر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز