خبرگزاری کار ایران

۳۱اردیبهشت ماه آخرین مهلت ارسال اثر به مسابقه عکاسی "در خانه بمانیم از نگاه دوربین"

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۹۶۲

آخرین مهلت ارسال اثر به مسابقه عکاسی "در خانه بمانیم از نگاه دوربین" تا ۳۱اردیبهشت ماه اعلام شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی انتشارات سیب سرخ، مسابقه عکاسی با موبایل با عنوان «در خانه بمانیم از نگاه دوربین» در سه بخش با محورهای «عکس با رعایت آئین‌ها و رسوم نوروز در روزهای قرنطینه با ماندن در خانه»،  «در خانه بمانیم و محیط خانه را براى خود و اطرافیان مان زیبا کنیم» و « از پشت پنجره و روی بالکن عکاسی کنید» آثار می‌پذیرد.

این مسابقه عکاسی با هدف فرهنگ‌سازی رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در ارتباطات اجتماعی در روزهای قرنطینه، ادامه حفظ ماندن در خانه، استفاده از ابزار هنر برای فرهنگ‌سازی، معرفی و آگاه‌سازی در رابطه با حوادث و شرایط غیرمنتظره و غیرقابل پیش‌بینی از سوی انتشارات سیب سرخ برگزار می‌شود.

 گفتنی است شرکت در این مسابقه برای تمامی هنرمندان و علاقه‌مندان به عکاسی آزاد است و هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر 5 عکس (حداکثر تا یک مگابایت) در محورهای اعلام شده به ایمیل انتشارات سیب سرخ به نشانی Sibesorkhpub@gmail.com‌  یا هشت  #QuarantineSibeSork  ارسال کند. شرکت‌کنندگان همچنین موظف‌اند نام استان، شهر، نام و یا شهرت سوژه عکاسی شده را ذکر کنند.

شرکت‌کنندگانی که آثار آنها انتخاب و برگزیده شوند آثارشان از سوی انتشارات سیب سرخ در کتاب به چاپ خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز