خبرگزاری کار ایران

تجلیل از خانواده اولین شهید ۱۱۰ و داستان شجاعت یک همشهری معمولی

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۲۶۴

«آدم‌های خوب شهر» در جدیدترین قسمت خود که چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه دو روانه آنتن می‌شود به دو روایت از کسانی می‌پردازد که هر دو شجاعت و مسئولیت بالای اجتماعی از ویژگی‌های شخصیتی‌شان بوده است.

به گزارش ایلنا، تازه‌ترین قسمت برنامه «آدم‌های خوب شهر» روایتگر بخشی از داستان علی مدد اواک است. کسی که به دفاع مشروع از فردی می‌پردازد که هیچ آشنایی قبلی با وی نداشته اما وقتی می‌بیند مورد تهاجم یک سارق کیف قاپ قرار گرفته، منفعل نمانده و به اندازه خود سهمش را در دفع خطر از این شهروند ادا می‌کند.

اما روایت بعدی مربوط به یکی دیگر از قهرمانانی است که حالا بین ما نیست و خانواده او مهمان این برنامه هستند. خانواده شهید محمدعلی دولت‌آبادی؛ اولین شهید گشت ۱۱۰ که ۲۱ رمضان سال ۹۱ با زبان روزه در یک عملیات تعقیب و گریز با سارقین خودرو به مقام شهادت رسید؛ روایت دیگر این برنامه را شکل می‌دهند.

«آدم‌های خوب شهر» داستان کسانی‌ست که توانسته‌اند برای خوب شدن حال دیگران قدم بردارند. این برنامه، با اجرای سیدکاظم احمدزاده در هر قسمت سوژه و روایتی خاص از زندگی یکی از مردم خوب شهر را دنبال می‌کند. این قدم خیر می‌تواند در دل خانواده اتفاق افتاده باشد یا در سطح جامعه؛خرد باشد یا کلان؛ آنچه مهم است دایره توجه به کسانیست که نیازمند کمک ما هستند هرچند جزو خانواده یا اطرافیان ما نباشند.

«آدم‌های خوب شهر» کاریست از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر کریمی که هر روز در ایام ماه مبارک رمضان ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز