خبرگزاری کار ایران

فصل‌های ناگفته تاریخ در «وقتی چرچیل گوسفندان را قربانی می‌کرد و استالین به یک بانک دستبرد می‌زد»

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۷۴۱

کتاب «وقتی چرچیل گوسفندان را قربانی می‌کرد و استالین به یک بانک دستبرد می‌زد» فصل‌های ناگفته تاریخ را پیش روی مخاطب می‌گذارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «وقتی چرچیل گوسفندان را قربانی می‌کرد و استالین به یک بانک دستبرد می‌زد» ازجمله کتاب‌هایی است که این روزها توسط انتشارات چترنگ چاپ و روانه بازار کتاب شده است.

 همانطور که از نام کتاب مشخص است در داستان‌های این کتاب ماجرای به قتل رسیدن استالین به دست یکی از نزدیک‌ترین افرادش را می‌خوانید و همچنین سرگذشت دانشمند روسی که اصول اخلاقی را زیر پا گذاشت و در تلاش بود تا با لقاح مصنوعی موجودی شبه‌انسانی پدید بیاورد. همین‌طور، داستان خانواده‌ای را می‌خوانید که نهنگی قاتل، در دریا، کشتی‌شان را نابود کرد و آن‌ها سی و هشت روز تمام را بدون ذخیرۀ غذایی در دریا سپری کردند. این کتاب راوی داستان‌های جذاب دیگری نیز هست که هرکدام یک واقعۀ تاریخی را بازگو می‌کند.

جایلز میلتون نویسنده کتاب «وقتی چرچیل گوسفندان را قربانی می‌کرد و استالین به یک بانک دستبرد می‌زد» ازجمله نویسندگانی است که آثار او جزء پرفروش‌‌ترین آثار بریتانیاست. این کتاب توسط سیمین محبوب به فارسی ترجمه شده و در ۲۷۲ صفحه با قطع رقعی و با قیمت ۴۰ هزار تومان در اختیار علاقمندان به کتاب و کتابخوانی قرار دارد. این کتاب، دومین کتاب از مجموعه فصل‌‌های ناگفته تاریخ است که به داستان‌‌های کمترشناخته‌‌شده تاریخی می‌‌پردازد.

کتاب «وقتی چرچیل گوسفندان را قربانی می‌کرد و استالین به یک بانک دستبرد می‌زد» دومین جلد از مجموعه فصل‌های ناگفته تاریخ است. در بخشی از متن کتاب آمده است:

 پیامد جنگ جهانی اول تمایل کمتر به جنگ زمینی بود. چرچیل مجبور بود راه‌حلی مبتکرانه برای مواجهه با بلشویک‌های لنین پیدا کند. او طرفدار پرشور جنگ بیولوژیکی بود و می‌دانست اخیرا دانشمندان در آزمایشگاه‌های دولتی در پورتون ویلتشر سلاح ویرانگر جدیدی ساخته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز