خبرگزاری کار ایران

مردم داور یک مسابقه عکاسی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۱۳۸

بهترین عکس‌ها از نگاه مردم در مسابقه عکاسی «در خانه بمانیم از نگاه دوربین» معرفی می‌شوند.

به گزارش ایلنا، با پایان یافتن مهلت ارسال اثر به نخستین دوره مسابقه عکاسی «درخانه بمانیم از نگاه دوربین»، مردم از میان آثار ارسالی به این مسابقه، به یک اثر یا آثار مورد نظر خود از طریق سایت این انتشارات یا صفحه رسمی‌اش در اینستاگرام  رای می‌دهند و در نهایت دو عکس که بالاترین رای مردمی را از نگاه مخاطب دریافت کنند، به عنوان بهترین‌های نگاه مردمی معرفی معرفی می‌شوند.

برگزیدگان اول تا سوم مسابقه عکاسی «در خانه بمانیم از نگاه دوربین» از نظر هیئت داوران به ترتیب جایزه  ۱۰ میلیون ریالی به همراه لوح تقدیر و سه عنوان کتاب از انتشارات یادشده، جایزه هفت میلیون و ۵۰۰ هزار ریالی به همراه لوح تقدیر و سه عنوان کتاب از همین انتشارات و جایزه پنج میلیون ریالی به همراه لوح تقدیر و سه عنوان کتاب دریافت می‌کنند.

مسابقه عکاسی «در خانه بمانیم از نگاه دوربین» با هدف فرهنگ‌سازی رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در ارتباطات اجتماعی در روزهای قرنطینه، ادامه ماندن در خانه، استفاده از ابزار هنر برای فرهنگ‌سازی، معرفی و آگاه‌سازی در رابطه با حوادث و شرایط غیرمنتظره و غیرقابل پیش‌بینی برگزار می‌شود.

این مسابقه در سه بخش با محورهای «عکس با رعایت آئین‌ها و رسوم نوروز در روزهای قرنطینه با ماندن در خانه»،  «در خانه بمانیم و محیط خانه را برای خود و اطرافیامان زیبا کنیم» و «از پشت پنجره و روی بالکن عکاسی کنید» تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه پذیرای آثار است.

شرکت در این مسابقه برای تمامی هنرمندان و علاقه‌مندان به عکاسی آزاد است و هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر پنج عکس (حداکثر تا یک مگابایت) در محورهای اعلام‌شده به آدرس ایمیل Sibesorkhpub@gmail.com‌ یا هشتگ  #QuarantineSibeSork ارسال کند. شرکت‌کنندگان همچنین موظف‌اند نام استان، شهر، نام و یا شهرت سوژه عکاسی‌شده را ذکر کنند.

آثاری که انتخاب و برگزیده شود در یک کتاب به چاپ می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز