خبرگزاری کار ایران

مشارکت ۷۰۰ کتابفروشی در طرح «بهارانه کتاب۹۹»

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۶۴۲

سیزدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها با عنوان «بهارانه کتاب ۹۹» با شعار «بهار کتاب همزمان با بهار دل ها» با عضویت بیش از ۷۰۰ کتابفروشی از سراسر کشور از شنبه ۲۰اردیبهشت همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) تا سه شنبه۳۰اردیبهشت ماه در کتابفروشی های عضو طرح در سراسر کشور کار خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از  موسسه خانه کتاب، با پایان مهلث ثبت نام کتابفروشی‌ها برای عضویت در طرح «بهارانه کتاب۹۹» ۷۱۵ کتابفروشی برای مشارکت در این طرح  اعلام آمادگی کرده‌اند که تاکنون عضویت ۶۶۲ کتابفروشی تایید شده است. از مجموع ۶۶۲کتابفروشی تاییده شده برای فروش کتاب با یارانه ۲۰درصدی، ۵۱۵ کتابفروشی در مراکز استان و ۱۴۷ کتابفروشی از شهرستان‌ها هستند. همچنین۴۳ کتابفروشی به تازگی برای مشارکت در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند. در این طرح علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب‌های دانشگاهی را با ۲۰ درصد تخفیف از کتاب‌فروشی‌های عضو طرح خریداری کند. همچنین، سقف مجاز خرید برای هر خریدار یک میلیون و ۵۰۰ ریال است.

اسامی و مشخصات کتابفروشی‌های عضو طرح«بهارانه کتاب۹۹» به تفکیک هر استان روی سایت  tarh.ketab.ir قابل مشاهده است. 

 در «بهارانه کتاب۹۹» به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خریدهای غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل  از سوی کتابفروشی‌ها پوشش داده می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز