خبرگزاری کار ایران

مسابقه موسیقی الکتروآکوستیک به تعویق افتاد/ مهلت ارسال آثار تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۳۰۲

با توجه به وجود بحران کرونا و آینده نامشخص این بیماری مهلت ارسال آثار به مسابقه موسیقی الکتروآکوستیک (جایزه‌ رضا کروریان) تمدید شد و زمان برگزاری فستیوال بین‌المللی موسیقی الکترونیک تهران به تعویق افتاد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، به دلیل وجود بیماری کرونا و جلوگیری از شیوع آن، همچنین آینده نامشخص این بحران، مهلت ارسال آثار به مسابقه آهنگسازی موسیقی الکتروآکوستیک «جایزه رضا کروریان» تمدید شد و زمان برگزاری «فستیوال بین‌المللی موسیقی الکترونیک تهران» به تعویق افتاد.

در اطلاعیه‌ای که توسط عوامل برگزاری این رویداد موسیقایی منتشر شده، آمده است:

باتوجه به شرایط کنونی حاصل از شیوع بیماری کرونا و نداشتن چشم‌اندازی روشن از چگونگی روند تحولات در آینده، ناچار به ایجاد تغییراتی در برنامه‌ امسال شدیم که مایلیم شما را در جریان آن‌ها قرار دهیم.

1- تمدید مهلت ارسال آثار مسابقه‌ی آهنگسازی موسیقی الکتروآکوستیک «جایزه‌ی رضا کروریان» به مدت یک ماه یعنی تا: اول مرداد ۱۳۹۹

2- به تعویق انداختن تاریخ برگزاری «فستیوال بین‌المللی موسیقی الکترونیک تهران» امسال از تیرماه به ترم آینده.

از شرکت‌کنندگان مسابقه خواهشمندیم اگر قطعاتی برای بیش از دو کانال نوشته‌اند، نسخه‌ا‌‌ی استریویی نیز از آن تهیه و ارسال کنند تا بتوان آن را در شبکه‌های مجازی معرفی و پخش کرد.

با آرزوی سلامتی و به امید دیدار/ تیم برگزاری «فستیوال بین‌المللی موسیقی الکترونیک تهران» و «جایزه‌ی رضا کروریان»

مسابقه آهنگسازی موسیقی الکتروآکوستیک با عنوان «جایزه رضا کروریان» با همراهی گروه موسیقی دانشگاه تهران به صورت ملی (برای آهنگسازان ایرانی یا آهنگسازانی که در ایران زندگی می‌کنند) برگزار می‌شود. اما با توجه ویژه‌ای که کشورهای مختلف به ویژه کشورهای اروپایی به این مسابقه داشتند، از سال دوم مسابقه، هم‌زمان با مراسم مرتبط با آن، فستیوالی تحت عنوان «فستیوال بین‌المللی موسیقی الکترونیک تهران» نیز توسط گروه یارآوا برگزار می‌شود که در آن آثار هنرمندان کشورهای مختلف نیز در کنار آهنگسازان ایرانی به اجرا درمی‌آیند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز