خبرگزاری کار ایران

انتخاب دکتر ضابطی جهرمی استاد تمام دانشگاه صداوسیما، به‌عنوان استاد نمونه کشوری

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۰۱۰

دکتر احمد ضابطی جهرمی، استاد تمام دانشگاه صداوسیما، از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به‌عنوان استاد نمونه کشور در شاخه هنر و رسانه برگزیده شد.

به گزارش ایلنا، وزارت علوم ۱۵ استاد تمام از سراسر کشور را به‌عنوان استاد نمونه معرفی کرده است که برای نخستین‌بار استادی از دانشگاه صداوسیما در این فهرست قرار دارد.

باتوجه به شیوع بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری مراسم تقدیر از استادان نمونه کشوری، غلامی وزیر  علوم، تحقیقات و فناوری امروز در تماس تلفنی این موفقیت را به ضابطی جهرمی تبریک گفت و از خدمات علمی وی قدردانی کرد.

 اسفندیاری، رئیس دانشگاه صداوسیما نیز این موفقیت بزرگ را موجب افتخار و سرافرازی دانشگاه صداوسیما دانست و ضمن تبریک به دکتر ضابطی جهرمی، از تلاش‌های ارزنده علمی این استاد در طول سال‌های متمادی در دانشگاه صداو سیما، به‌ویژه در تربیت نسل‌های مختلفی از بهترین مستندسازان و تدوین‌گران کشور قدردانی کرد.

ضابطی جهرمی، استاد تمام گروه تلویزیون دانشگاه صداوسیما که پدر دانش مستندسازی و تدوین در ایران شناخته می‌شود هرچند در گذشته نیز افتخارات فراوانی در کارنامه درخشان علمی و هنری خویش داشته است، برای نخستین‌بار در تاریخ پنجاه‌ساله دانشگاه صداوسیما در مهم‌ترین رقابت علمی اعضای هیات علمی دانشگاه‌های سراسر کشور موفق به کسب عالی‌‌ترین افتخار علمی استادان دانشگاه‌های کشور شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز