خبرگزاری کار ایران

فرزاد بختیاری «ماهم تویی» را خواند+صوت

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۵۱۹

فرزاد بختیاری پس از انتشار قطعه «خونه خراب»، تازه‌ترین اثر خود با نام «ماهم تویی» را در فضایی متفاوت و شاد منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، فرزاد بختیاری پس از انتشار قطعه «خونه خراب»، تازه‌ترین اثر خود با نام «ماهم تویی» را در فضایی متفاوت و شاد منتشر کرد.

آهنگ «ماهم تویی» از سروده‌های امیر پیرنهان، توسط امید ساربانی آهنگسازی شده و معین ادیم وظیفه تنظیم و میکس و مستر آن را برعهده داشته است.

بختیاری همچنین درحال تولید و ساخت دیگر قطعات خود با همکاری هنرمندان مطرح و بنام موسیقی پاپ کشور است که پس از اخذ مجوزهای لازم، این قطعات را منتشر خواهد کرد.

این خواننده در زمینه وکالت فعالیت دارد و از شاگردان استاد گلپایگانی و علیرضا افتخاری است که از سال 95 به صورت حرفه‌ای پا به عرصه موسیقی گذاشته و فعالیتش در عرصه موسیقی را با انتشار چند تک آهنگ و قطعات آلبوم «صد و چند سالگی» ادامه داد.

قطعات «همه دنیام»، «رویای همیشه»، «صد و چند سالگی»، «شیدایی» ، «آلوده»، «اشتباه ابدی» و «خونه خراب» تاکنون از این خواننده در همکاری با افرادی چون محسن شیرالی، امیر یار، میلاد بابایی، هومن نامداری، محمد فلاحی، حسین قربانپور، انوشیروان تقوی، سعید هاشمی، امیر پیرنهان، امید ساربانی، معین ادیم و میلاد جوزی منتشر شده است.

قطعه «ماهم تویی» با صدای فرزاد بختیاری را که با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دسترس مخاطبان قرار گرفته را  اینجا بشنوید و دانلود کنید؛

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز