خبرگزاری کار ایران

معرفی برگزیدگان مسابقه مونولوگ ویدئویی یک دقیقه‌ای

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۳۳۵

آیین اختتامیه مسابقه سراسری مونولوگ ویدئویی یک دقیقه‌ای برگزیدگان خود را شناخت.

به گزارش ایلنا، در اختتامیه این مسابقه که بصورت آنلاین در صفحه رسمی جشنواره برگزار شد، نسرین نباتی از زنجان و فاطمه نصیری از بندرگز بطور مشترک رتبه سوم ،مهدی اسکندری از زنجان‌ رتبه دوم و عاطفه تیموری از تهران رتبه اول  را کسب کردند.

همچنین از هنرمندان خردسال گلبرگ‌ محمدی(زنجان)، آرتین ذوالقدر(رشت)، رقیه مولوی(خور و بیابانک) و آوین فلاح چای(رشت) تقدیر به عمل آمد.

 دبیری جشنواره سراسری مونولوگ ویدئویی یک دقیقه  را سیامک حسن‌زاده برعهده داشت و امیر حامد از استان گیلان، رضا جوشنی از تهران و رضایاوری از استان زنجان به عنوان داوران ‌این مسابقه آثار را ارزیابی و داوری کردند و هیات داوران از میان ۱۱۵ اثر رسیده به جشنواره ۲۰ اثر را برای بخش رقابتی انتخاب کرده بودند.

در مراسم اختتامیه که با اجرای سیامک حسن‌زاده برگزار می‌شد، ابتدا قاسم دباغچیان از پیشکسوتان تئاتر استان گیلان و بهمن صادق حسنی عضو انجمن هنرهای نمایشی گیلان و دامون علیپور توضیحاتی را درباره این جشنواره ارائه دادند و در انتها رضا جوشنی به نمایندگی از هیات داوران بیانیه هیات داوران و نتایج جشنواره را قرائت کرد.

 از فریدون سخی‌کار و رضا عاشوری‌فر به خاطر تلاش‌ها و همکاری‌ها در این جشنواره نیز قدردانی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز