خبرگزاری کار ایران

تمجید سالار عقیلی از استاد آواز ایران در کنسرت آنلاین/ خدمتگزار کارگرانیم

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۲۹۵

سالار عقیلی شب گذشته جمعه ۱۲ اردیبهشت‌ماه به اتفاق حریر شریعت‌زاده در صفحه اینستگرامش کنسرت آنلاین برگزار کرد و بیش از ۳۵۰۰ نفر به دیدن آن نشستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سالار عقیلی به اتفاق همسرش حریر شریعت‌زاده، شب گذشته جمعه ۱۲ اردیبهشت‌ماه در صفحه اینستگرام خود کنسرت آنلاین برگزار کرد.

سالار عقیلی که پیش‌تر  به مخاطبان موسیقی ایرانی و هوادارنش از برگزاری کنسرت آنلاین خبر داده بود، با همراهی پیانو که توسط حریر شریعت‌زاده نواخته می‌شد قطعاتی را اجرا کرد. 

تمجید سالار عقیلی از استاد آواز ایران در کنسرت آنلاین/ خدمتگزار کارگرانیم

این کنسرت آنلاین بیش از ۳ هزار مخاطب داشت و روزبه نعمت‌اللهی، مانی رهنما و وحید تاج خوانندگانی بودند که به تماشای آن نشستند.

سالار عقیلی در بخشی از کنسرت یاد استاد آواز ایران را گرامی داشت و در این‌باره گفت: استاد شجریان اسطوره آواز ایران و صدای این مردم بوده و هستند و من و همه آنهایی که آواز می‌خوانیم مدیونشان هستیم و به نوعی باید خودمان را شاگرد ایشان بدانیم.

سالار عقیلی افزود: امیدوارم خداوند هرچه زودتر به استاد شجریان سلامتی بدهد و حال ایشان بهتر شود تا ما بازهم بتوانیم از هنر والا و بالای ایشان در کشور استفاده کنیم.

در ادامه برنامه حریر شریعت زاده ضمن خوش‌آمد گویی به مخاطبان برای تماشای کنسرت آنلاین،گفت: ما مردم ایران را عاشقانه دوست داریم و به آنها عشق می‌ورزیم و حال بسیار خوشحال و خوشوقتیم که این سعادت نصیبمان شده تا از این طریق آنها را ببینیم.

شریعت‌زاده خطاب به مخاطبان افزود: بسیار دلتنگ شما هستیم زیرا نمی‌توانیم نفس‌های گرمتان را در سالن احساس کنیم و انرژی مثبتتان را از نزدیک دریافت کنیم، اما از اینکه توسط کنسرت لایو در خدمتتان هستیم بسیار خوشحالیم و با عشق برایتان می‌خوانیم و می‌نوازیم.

سالار عقیلی نیز گفت: برگزاری چنین برنامه‌ای در شرایط بحرانی فعلی حرکتی خود جوش بود، زیرا دلم برای شما مردم عزیز تنگ شده بود و همه آنهایی که مرا می‌شناسند و دنبال می‌کنند، می‌دانند که من عاشق مردمم هستم و خیلی آنها را دوست دارم و دلم می‌خواهد با شما باشم.

عقیلی گفت: همانطور که می‌دانید من در موسیقی بسیار فعال بوده و هستم و حال برای من سخت است که سه ماه شما را نبینم و به همین دلیل طی تصمیمی کاملا خودجوش خواستیم نزد شما و به خانه‌هاتان بیاییم

این خواننده موسیقی ایرانی در ادامه به اجرای قطعه «حانیه» پرداخت و سپس درباره آن گفت: این اثر از ساخته های هنرمند خوب کشورمان فرید سعادتمند است و جزو اولین کارهایی است که سال‌ها پیش طی همکاری با ایشان خواندم و یادم هست که مردم نسب به من و اثر لطف بسیار داشتند.

عقیلی پیش از اجرای قطعه بعدی خود که «خوشه چین» نام داشت روز معلم را به معلمان کشور و آنهایی که برای فرزندان و آینده‌سازان ایران زحمت می‌کشند، تبریک گفت.

عقیلی در ادامه گفت: همچنین روز کارگر را به تمامی زحمت‌کشان و کارگران عزیز و مهربان که به خاطر آسایش و راحتی ما تلاش می‌کنند تبریک می‌گویم و امیدوارم خوب و خوش باشید و هرچه زودتر بیماری لعنتی کرونا از کشور ما و از جهان برود تا ما بازهم بتوانیم در خدمت مردم عزیز و تمام اقشار جامعه باشیم. ما خدمتگزار شما هستیم.

عقیلی در ادامه گفت: چه در کنج قفس باشم چه در پرواز می خوانم/قناری فطرتم تا زنده‌ام آواز می‌خوانم. فرقی نمی‌کند کجا باشم و هرجا باشم برای مردمم تا آخرین نفس خواهم خواند.

این خواننده پس از اجرای قطعه «خوشه‌چین» از سازنده این اثر یاد کرد و گفت: این قطعه از ساخته‌های یگانه استاد بی‌بدیل موسیقی سنتی ایران استاد زنده‌یاد روح‌الله خالقی است که آن را برای شما اجرا کردیم.

سالار عقیلی ضمن یادآوری اینکه امکان اجرای دیگر قطعات به دلیل لزوم تغییر کوک پیانو وجود ندارد، با قطعه «وطنم ای شکوه پابرجا» به کنسرت خود پایان داد و به مخاطبان گفت در برنامه‌های آتی آثار دیگرش را اجرا می‌کند.

تمجید سالار عقیلی از استاد آواز ایران در کنسرت آنلاین/ خدمتگزار کارگرانیم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز