خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه قرنطینه در نگارخانه معرفت

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۸۲۹

نمایشگاه مجازى هنرهاى تجسمى تحت عنوان "قرنطینه" با گردهمایى جمعى از هنرمندان کشور در فرهنگسراى معرفت برگزار شده است.

به گزارش ایلنا، گروه هنرى پگانا با گردهمایى جمعى از هنرمندان کشور نخستین نمایشگاه مجازى هنرهاى تجسمى تحت عنوان "قرنطینه" را در فرهنگسراى معرفت برگزار نمودند.

هدف از برگزاری این نمایشگاه به چالش کشیدن هنرمندان در جهت رشد و توسعه هنر و همچنین ایجاد شور و اشتیاق هنرى با توجه به بیمارى اخیر بوده که هنرمندان را تشویق به خلق آثار هنرى در فضاى امن خانه در دوران قرنطینه کردند.

این نمایشگاه مجازى با استقبال بسیار خوبى از هنرمندان مواجه شد و بیش از ٧٠ اثر در رشته هاى نقاشى، عکاسى، طراحى، دیجیتال آرت و انیمیشن در این چالش هنرى شرکت کردند، که به صورت آنلاین در فضایى سه بعدى از نمایشگاه با ذکر نام هنرمندان به نمایش درآمدند.

در این نمایشگاه به تعدادی از هنرمندان و رزومه هنریشان می پردازیم :

علیرضا جعفری مرام دیپلم گرافیک و فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشگاه سوره نویسندگی و کارگردانی 8 نمایش کودک ،نویسندگی 7نمایشنامه پرفورمنس، ساخت 3 فیلم کوتاه و شرکت در چند جشنواره و کارشناس و مدیر هنری فرهنگسرای نیاوران از سال 80 تا به امروز و حضور در چندین نمایشگاه گروهی را در کارنامه هنری خود دارد .

احسان کریمى در پرونده هنری خود دارای نمایشگاه انفرادی دانشکده هنر نیشابور ۹۷،نمایشگاه گروهی نقاشی نخستین جشنواره کاربافو کرمان ۹۷،نمایشگاه گروهی نقاشی، اتیه ،نیشابور ۹۶ ،نمایشگاه گروهی دومین جشنواره سراسری ژکال ۹۶ گالری ملت پردیس،نمایشگاه گروهی نقاشی اکسپو دانشجویی خانه هنرمندان ایران98 را در پرونده هنری خود دارد.

گلنوش نهاوندی کارشناس ارشد طراحی شهری که در پرونده هنری خود شرکت در سه نمایشگاه گروهى خارجى و داخلى را دارد.

جانان نجفی کارشناس آموزش زبان انگلیسی،کارشناس ارشد مترجمی زبان انگلیسی ،دکترای جامعه شناسی مدرس

دانشگاه،مترجم کتب دانشگاه در حوزه جامعه شناسی ،شاعر /کوتاه سُرا با سه کتاب (مجموعه شعر)، ٢نمایشگاه انفرادی٩٤-٩٦ و8 نمایشگاه گروهی را در پروند هنری خود دارد.

اسامى شرکت کنندگان به شرح زیر است:

سارا نویدبخش-احسان کریمى-گلنوش نهاوندى-مریم جمالى-طاهره سلیمانى-هانیه تاجور-صفورا پاکدل- وحید سجادیان-لادن نصرالهى-پارمیدا عباسیان-مرضیه اجاقى- لاوین رحیمى-حسین دیندار-دامون گلریز-طلیعه عزتى-کیانا نورانى-نازنین تیمورى-لاوان لبافى-احسن رستمى-کتایون رهنما-زهرا پرکاه-جیران راجى-سحر کاکاوند-سمیرا قائمى-عیسى عباس پور-زهرا مومنى-علیرضا جعفرى-آیدا ترابى- مهرانا شهرآبادى-نیلوفر گلپور-نیلوفر بنى اسدى-نیلوفر لارى- زریندخت روشندل-سمیرا توتونچى- نسیم صادق-آناهیتا یزدانپور-عرفان معصومى- کیمیا اسلامى-مریم هروى- مریم احمدزاده-نسرین عسگرى- ملینا متاجى-ویدا آتش افروزنه-شروین کاکاوند-رها شریفى- امیر عطرى-جانان نجفى- شیدا جوادیان-عالیه خدارحم پور-نامى قنواتى زاده-زهرا حسینى نسب- نازیلا نیک روان-لیلا سرابیان- مهشید فرخى-نرگس کریمى- امید مردانى

علاقه مندان می توانند جهت بازدید به صفحه اینستاگرام  HYPERLINK "mailto:معرفت@marefat.farhangsara" @marefat.farhangsara و صفحه آپارات HYPERLINK "http://www.aparat.com/marefat.farhangsara" www.aparat.com/marefat.farhangsara   مراجعه نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز