خبرگزاری کار ایران

بلیت سینمای آنلاین برای «طلا» گران شد/ اکران مردمی با حضور بازیگران در لایو اینستاگرام

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۴۹۱

فیلم سینمایی "طلا" هفتمین ساخته پرویز شهبازی، چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ساعت ۲۰ در "سینمای آنلاین" فیلیمو و نماوا اکران می‌شود. بلیت این فیلم با سه هزار تومان افزایش نسبت به فیلم «خروج» با قیمت ۱۵ هزار تومان عرضه می‌شود.

به گزارش ایلنا، باتوجه به شرایط کنونی جامعه، عوامل فیلم "طلا" به عنوان دومین اکران "سینمای آنلاین" که توسط بخش خصوصی تولید شده است تصمیم گرفتند به منظور حمایت از مردم و  مبارزه فرهنگی با کرونا  این فیلم را روانه پلتفرم‌های وی‌اودی کنند.

همزمان رامبد جوان یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم نیز با دعوت از مخاطبان برای تماشای قانونی «طلا» با انتشار ویدیویی از مردم خواست: «در ایام قرنطینه در خانه بمانید و با خرید اولین فیلم خصوصی اکران شده در سینمای آنلاین کمک کنید این صنعت شکل بگیرد و جلو رود.»

مخاطبان "سینمای آنلاین" می‌توانند  "طلا" هفتمین ساخته پرویز شهبازی را با پرداخت ۱۵ هزارتومان و تا هشت ساعت پس از خرید، از چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ساعت ۲۰ در سرویس‌های وی‌او‌دی فیلیمو و نماوا تماشا کنند. 

"طلا" به تهیه‌کنندگی مشترک رامبد جوان و محمد شایسته ساخته شده و در خلاصه داستان این درام اجتماعی آمده است: راهی برای پول دارشدن، خسته از نگاه تحقیر آمیز دور و بری‌ها، احساس تباهی از کارکردن برای دیگران؛ این‌ها دلایلی است که سه نفر را به هم وصل کرده تا یک کار و کاسبی راه بیندازند.

در این فیلم بازیگران مطرحی چون نگار جواهریان، هومن سیدی، طناز طباطبایی، هدی زین‌العابدین، احترام برومند و مهرداد صدیقیان در آن ایفای نقش می‌کنند.

کاربران برای تماشا «طلا» می‌توانند با مراجعه به نشانی https://www.filimo.com/r/talapr برای خرید و تماشای فیلم اقدام کنند.

همچنین «طلا» نخستین فیلمی است که در حرکتی نو اکران مردمی آن هم با حضور بازیگران به صورت لایو اینستاگرام برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز