خبرگزاری کار ایران

برگزاری وبینار منطقه آسیا – اقیانوسیه UNWTO در محل معاونت گردشگری

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۲۶۸

وبینار منطقه آسیا - اقیانوسیه با محوریت مدیریت صنعت گردشگری در شرایط کرونا و پساکرونا در محل معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) با توجه به همه‌گیری بی‌سابقه covid – ۱۹ و ضرورت اتخاذ کلیه ابزارهای لازم مدیریتی برای بکارگیری استراتژی موثر ارتباطات بحران برای تسریع در بهبود صنعت گردشگری در سطح جهانی و منطقه‌ای وبینار منطقه آسیا – اقیانوسیه UNWTO را با موضوع «بحران برقراری ارتباط؛ در دوران کرونا و پسا‌کرونا» را در بعدازظهر روز گذشته، ۹ اردیبهشت ماه برگزار کرد.

وبینار مذکور به زبان انگلیسی و میزبانی «مارسلو ریسی»، مدیر ارتباطات UNWTO و «هری هوانگ» معاون مدیر گروه منطقه‌ای آسیا و اقیانوسیه و نیز با حضور تعدادی از کارشناسان ارشد و معاونین حوزه بازاریابی و تبلیغات گردشگری و دفتر برنامه‌ریزی معاونت گردشگری وزارت، برگزار شد.

مطالب مهم مطرح شده در این نشست مجازی عبارت بودند از : بازنگری در بازار هدف با توجه به تغییرات به وجود آمده در تقاضا و عرضه، تاکید بر حفظ ارزش برند، شناخت دوباره رفتارهایی که در گردشگران پدید آمده است، آموزش کارکنان و دست‌اندرکاران برای ایجاد اطمینان در مخاطب، تعریف محصولات خاص، مطرح شدن بازارهای جدید و احتمالی از جمله افرادی که حس ماجراجویانه زیاد دارند و نوجوانان که احتمال ابتلا به بیماری را کمتر دارند و ریسک پذیر‌تر هستند

همچنین اطمینان به مسافران در خصوص امنیت مقاصد و راه‌های ارتباطی مثل هواپیما، قطار و غیره نیز بخش تکمیلی وبینار UNWTO، بوده است.

لازم به ذکر است کشورهای شرکت‌کننده در این وبینار شامل نپال، مالزی، اندونزی، ژاپن، سریلانکا، افعانستان، سنگاپور، کره جنوبی، بنگلادش، فیجی و جمهوری اسلامی ایران بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز