خبرگزاری کار ایران

تولید ماسک در تالار وحدت

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۸۵۵

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در کارگاه تولید ماسک در تالار حافظ از زحمات هنرمندان و بنیاد رودکی قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، عصر یکشنبه 31 فروردین سیدمجتبی حسینی، معاون امور هنری از کارگاه تولید ماسک در تالار حافظ دیدن کرد.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه این بازدید، ضمن ابراز خرسندی و تشکر از همراهی و همدلی هنرمندانی که در کارگاه تولید ماسک برای کمک به هموطنانمان در این شرایط مشارکت می‌کنند با اشاره به سایر فعالیت‌های بنیاد رودکی در طول شیوع بیماری ویروس کرونا همچون اجراهای خانگی ارکستر ملی و ارکستر سمفونیک تهران با شعار (در خانه می‌مانیم تا زودتر روی صحنه برویم) و نشر آن در فضای مجازی که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های داخلی و خارجی به همراه داشت و همچنین اجرای برنامه ویدئومپینگ (نورپردازی سه بعدی) با موضوع اعلام همبستگی و همدردی با تمامی کشورهای درگیر این بیماری در برج آزادی تهران و برگزاری کنسرت‌های آنلاین در تالار وحدت به صورت مجازی برای عموم مخاطبان به صورت رایگان با مشارکت هنرمندان موسیقی از تلاش‌های بنیاد رودکی در همراهی همدلانه با مردم در این دوران قدردانی نمود.

حسینی گفت: هنرمندان در این مدت با تولید و انتشار آثار هنری و انجام فعالیت‌هایی با مردم همدلی و همراهی کردند که ارزشمند و شایسته تحسین و سپاسگزاری است. 

در روزهای گذشته هنرمندان موسیقی ازجمله پرواز همای، کیوان ساکت و گروه سون نیز با حضور در کارگاه تولید ماسک در تالار حافظ و اجرای قطعات موسیقی و همچنین هنرمندان دیگری ازجمله مرضیه برومند، ناصر آویژه، علی فروتن، حمید گلی و... با حضور در کارگاه تولید ماسک با این پویش همراهی کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز