خبرگزاری کار ایران

همراهی گروه «وزیری» و وحید تاج/ کنسرتی برای شهروندانِ در خانه

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۰۵۰

شب گذشته شنبه ۳۰ فروردین‌ماه کیوان ساکت و وحید تاج در تالار وحدت به صحنه رفتند و به اجرای کنسرت آنلاین پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در دومین شب از اجراهای کنسرت آنلاین در تالار وحدت، شب گذشته، شنبه ۳۰ فروردین‌ماه گروه «وزیری» به سرپرستی کیوان ساکت با خوانندگی وحید تاج به اجرای برنامه پرداختند.

کیوان ساکت پیش از شروع کنسرت رو به مخاطبان در خانه گفت: هنر ایران چون اقیانوسی بی‌انتهاست و در این دریای بیکران من  قطره‌ای بیش نیستم.

وحید تاج نیز در بخشی از کنسرت خطاب به مخاطبان و دوست‌داران موسیقی ایرانی گفت: موفقیت در موسیقی و خوانندگی به تمرین و ممارست نیاز دارد و باید گفت این مسیر راه سخت و دشواری است که جز با عزم راسخ و ثبات قدم به نتیجه نخواهد رسید. 

وحید تاج گفت: رهرو آن نیست که گهی تند و گهی خسته رود. رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود.

کیوان ساکت در ابتدای کنسرت به تکنوازی سه‌تار پرداخت و پس از آن قطعات «هامون»، «یادگار خون»، «خاک وطن» و «باران» اجرا شد.

همراهی گروه «وزیری» و وحید تاج/ کنسرتی برای شهروندانِ در خانه

 محمد دلنوازی (نوازنده عود)، سروش عازمی‌خواه (نوازنده پیانو)، اشکان مرادی (نوازنده کمانچه)، علی فربودنیا (نوازنده نی)، سالار زمانیان (نوازنده تار)، کیارش ساکت (نوازنده شورانگیز)، یحیی علوی (نوازنده سنتور)، سیاوش ساکت (نوازنده تنبک) و مهدی غلامی (نوازنده دف) هنرمندانی بودند که در کنسرت آنلاین کیوان ساکت و وحید تاج را همراهی کردند. کیوان ساکت در این برنامه علاوه بر نوازندگی سه‌تار به نوازندگی تار نیز پرداخت.

گفتنی است، بنیاد فرهنگی هنری «رودکی» با همکاری و مشارکت تلویزیون تعاملی تیوا، دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همراهی هنرمندان، با توجه به عدم امکان حضور تماشاگران در تالارهای این بنیاد، مجموعه کنسرت‌های آنلاین برگزار می‌کند. این اجراها به پیشنهاد هنرمندان و بدون دریافت هزینه روی صحنه می‌رود.

مخاطبان می‌توانند برای تماشای کنسرت‌های آنلاین تالار وحدت به سایت تیوا به نشانی  www.tva.tv و اپلیکیش نوا در نشانی www.gettv.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز