خبرگزاری کار ایران

"پرواز همای" آغازگر کنسرت‌های آنلاین بنیاد رودکی

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۵۵۲

پرواز همای شب گذشته جمعه ۲۹ فروردین‌ماه طی همکاری با بنیاد رودکی در تالار وحدت کنسرت آنلاین برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرواز همای به اتفاق اعضای گروهش شب گذشته جمعه ۲۹ فروردین ماه در تالار وحدت برای صندلی های خالی و مخاطبانش در خانه به اجرای برنامه پرداخت و کنسرتش توسط تلویزیون تعاملی تیوا پوشش داده شد.

پرواز همای پیش از آغاز کنسرت به مخاطبان و کاربران گفت: روزهایی که گذشته بسیار سخت بوده و حسرت اجرای برنامه برای شما در دل تک‌تک ما مانده و حال فرصتی به دست آمده تا هوایی تازه کنیم و بتوانیم برنامه‌مان را به شما مردم عزیز  و تمام آنهایی که برای پشت سر گذاشتن این شرایط سخت در بیمارستان‌ها تلاش می‌کنند، تقدیم کنیم.

همای سپس به اجرای دو اثر  پرداخت و پس از آن قطعه «دل دیوانه» را خواند و سپس قطعات «نشود فاش کسی میان من و تو» و «دیوانه‌تری» را اجرا کرد.

پرواز همای پس از اجرای قطعات مذکور گفت: حاضران در کنسرت‌هایم همیشه از من می‌خواهند قطعه «کدخدا» را بخوانم.

این خواننده سپس به اجرای قطعه «در هوایت بی‌قرارم» پرداخت و پس از آن «یار یارا» را اجرا کرد و «یهودا» اثر پایانی کنسرتش بود.

"پرواز همای" آغازگر کنسرت‌های آنلاین بنیاد رودکی

همای در پایان گفت: امیدوارم با پایان یافتن بحران فعلی و رهایی از شر ویروس کرونا در سالن‌های پرجمعیت به اجرای کنسرت بپردازیم.

او در پایان ضمن یاد کردن از هموطنان در گذشته به دلیل ابتلا به بیماری کرونا به بازماندگان و درگذشتگان آنها تسلیت گفت و نسبت به حضور و فعالیت کادر درمانی کشور در ایام بحرانی فعلی ادای احترام کرد.

 بنیاد فرهنگی هنری رودکی قصد دارد با همکاری تلویزیون تعاملی تیوا، دفتر موسیقی و تعامل با هنرمندان عرصه موسیقی به برگزاری کنسرت آنلاین بپردازد و پرواز همای آغازگر این برنامه‌ها بود.

گروه موسیقی «وزیری» به سرپرستی کیوان ساکت و خوانندگی وحید تاج نیز امروز شنبه ۳۰ فروردین‌ماه راس ساعت ۲۱:۰۰ دومین کنسرت آنلاین بنیاد رودکی را در تالار وحدت برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز