خبرگزاری کار ایران

تصنیف «آفتاب نیمه شب» به پرستاران و پزشکان تقدیم شد+نماهنگ و صوت

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۴۳۳

تصنیف «آفتاب نیمه شب» نام جدیدترین اثر اشکان کمانگری است که حسین بهروزی‌نیا آهنگسازی آن را به عهده داشته است. علاوه بر فایل صوتی، نماهنگ این اثر نیز به تهیه‌کنندگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اشکان کمانگری (خواننده موسیقی ایرانی) به تازگی طی همکاری با حسین بهروزی‌نیا (آهنگساز و نوازنده) اثری جدید منتشر کرده است.

نام اثر جدید اشکان کمانگری که در قالب تصنیف تولید شده «آفتاب نیمه شب» است و آهنگسازی آن به عهده حسین بهروزی‌نیا بوده است.

شاعر این اثر نیز سیدعباس سجادی است و علیرضا دریایی تنظیم آن را به عهده داشته است.

حسین بهروزى‌نیا علاوه بر آهنگسازی نوازندگی بربط را نیز به عهده داشته و از دیگر عوامل این اثر می‌توان به حمید بهروزى نیا (تار)، کریم قربانى (ویولنسل)، على جعفرى پویان (ویولون)، سهراب برهمندى (آلتو)، کامران منتظرى (سازهاى کوبه‌اى) اشاره کرد.

همزمان با انتشار فایل صوتی تصنیف «آفتاب نیمه شب»، نماهنگ آن نیز به تهیه‌کنندگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران منتشر شده است. 

عوامل تولید این اثر را به پزشکان و پرستاران و کادر درمانی کشور تقدیم کرده‌اند.

تصنیف «آفتاب نیمه شب» با صدای اشکان کمانگری؛

 

 

نماهنگ  «آفتاب نیمه شب»؛

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز