خبرگزاری کار ایران

نام گروه «لیان» به جدول کنسرت‌های آنلاین بازگردانده شد/ اجرا جمعه شب ۲۲ فروردین‌ماه

asdasd
کد خبر : ۸۹۶۷۶۹

گروه موسیقی «لیان» به سرپرستی محسن شریفیان‌، جمعه شب ۲۲ فروردین‌ماه کنسرت آنلاین برگزار می‌کند. این در حالی است که پیشتر نام این گروه از جدول برنامه «نوروزخانه» حذف شده بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گروه موسیقی «لیان» به سرپرستی محسن شریفیان که قرار بود ۱۹ فروردین ماه در قالب برنامه «نوروز خانه» در برج میلاد به اجرای کنسرت آنلاین بپردازد و نامش از جدول برنامه‌ها حذف شده بود، قرار است فردا جمعه ۲۲ فروردین‌ ماه روی صحنه برود.

پیش از این محمدجوادحق شناس (معاون روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر تهران) در صفحه تویتر خود از لغو کنسرت آنلاین گروه «لیان» خبر داده بود که برخی رسانه‌ها نیز  آنرا منعکس کردند.

محسن شریفیان نیز در گفتگو با ایلنا درباره این اتفاق گفته بود: متاسفانه این خبر صحت دارد و مدیر برنامه‌هاى من با همکارى مجموعه شهردارى دنبال آن هستند که سوءتفاهم برطرف شود و من به همراهى مجموعه محترم مرکز موسیقى امیدوارم.

پس از این، محمد الهیاری (مدیرکل دفتر موسیقی) طی گفتگو با ایلنا در اینباره گفته بود: گروه موسیقی «لیان» در حال حاضر مشکلی برای اجرا ندارد و به گمانم مساله جدول و زمانبندی باشد و شهرداری در تلاش است روزی را به زمان‌بندی اضافه کند.

حال مشکل برنامه‌ریزی و زمانبندی حل شده و محسن شریفیان به اتفاق اعضای گروه «لیان» فردا جمعه ۲۲ فروردین‌ماه، راس ساعت ۲۱:۰۰ در برج میلاد به اجرای برنامه می‌پردازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز