خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران خبر داد:

صادرات 73 میلیون دلاری صنایع دستی در سال 98

asdasd
کد خبر : ۸۹۶۷۶۴

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت: صادرات 73 میلیون دلاری صنایع‌دستی در سال گذشته نشانه رونق تولید در سال 98 و تحقق شعار سال مقام معظم رهبری بود.

به گزارش ایلنا، پرهام جانفشان (مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران) با بیان اینکه اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری نجات بخش اقتصاد کشور در تمام حوزه‌هاست، افزود: پس از تکمیل سند جامع جهش تولید صنایع دستی برای تحقق حداکثری آن در استان تهران تلاش خواهیم کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت: صادرات 73 میلیون دلاری صنایع دستی در سال گذشته نشانه رونق تولید در سال 98 بود و این به معنای تلاش همه فعالین حوزه صنایع دستی در تحقق شعار سال مقام معظم رهبری بود.

او افزود: در سال 98 دامنه اصلی صادرات تولیدات هنرمندان صنایع دستی استان از کشورهای حوزه خلیج فارس فراتر رفت و به کشورهایی مانند ترکیه نیز صادرات خوبی صورت گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب در سخنان امروز خود در جشن نیمه شعبان تاکید کردند جهش تولید برای کشور حیاتی است و به مدد الهی تلاش خواهیم کرد که تولید صنایع دستی با همت والای هنرمندان و حمایت مردم در خرید صنایع‌دستی ایرانی جهش چشمگیری در سال 99 داشته باشد.

پرهام جانفشان خاطرنشان کرد: بیشترین سهم صادرات صنایع دستی در سال 98 به تولیدات رشته‌های شیشه، گلیم، زیلو، سنگ و زیورآلات سنتی اختصاص داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز