خبرگزاری کار ایران

با مراجعه به وبسایت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی؛

در خانه بمانید و گواهی‌نامه رانندگی خود را بین‌المللی کنید

asdasd
کد خبر : ۸۹۶۲۵۴

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران شرایطی فراهم کرده است تا متقاضیان دریافت گواهی‌نامه بین‌المللی رانندگی بتوانند با خاطری آسوده و بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر صدور، درخواست خود را ثبت کنند.

به گزارش ایلنا، روش اینترنتی درخواست گواهی‌نامه بین‌المللی رانندگی که از سال ۱۳۹۲ به منظور فراهم آوردن رفاه حال مشتریان و متقاضیان راه‌اندازی شده است، اکنون با شیوع ویروس کرونا در کشورمان و به منظور پیشگیری از ابتلای هموطنان به کووید ۱۹ بیش از پیش از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی پیگیری و انجام می‌شود.

این اقدام در راستای هم‌افزایی با سازمان‌ها و نهادهای مختلف در مهار و مبارزه با ویروس کرونا همزمان با پایان تعطیلات نوروز ۱۳۹۹ از سرگرفته شده و متقاضیان می‌توانند بدون نیاز به تردد در شهر و تنها پس از مراجعه به وب سایت رسمی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به نشانی www.taci.ir و یا لینک مستقیم https://idp.taci.ir/ با تکمیل فرم و بارگذاری مدارک مربوطه درخواست خود را ثبت کنند.

پس از ثبت نام متقاضیان، اقدام برای صدور گواهی‌نامه بین‌المللی رانندگی آغاز شده و پس از تحویل به شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، به نشانی درج شده در فرم درخواست ارسال می‌شود.

این اقدامات به بازه زمانی ۷ تا ۱۰ روز کاری نیاز دارد.

لازم به توضیح و یادآوری است که بر اساس معاهدات سازمان ملل، گواهی‌نامه‌های رسمی بین‌المللی رانندگی یک و سه ساله خودرو و موتور سیکلت در هر کشور فقط توسط کانون‌های اتومبیلرانی عضو فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی (FIA) و با مجوز این فدراسیون عرضه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز