خبرگزاری کار ایران

کارگاه مجازی "ژئوتوریسم در تهران" برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۳۲۹

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت: کارگاه مجازی "ژئوتوریسم در تهران" روز چهارشنبه ۲۰ فروردین ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، پرهام جانفشان (مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان تهران) با بیان اینکه؛ توسعه آموزش مجازی از الویت‌های اداره کل میراث فرهنگی استان تهران در دوران حضور شهروندان در خانه به دلیل شیوع ویروس کرونا است، افزود: در دوره‌های آموزش مجازی به موضوع‌های کمتر پرداخته شده در حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی پرداخته خواهد شد.

جانفشان گفت: اگر به دنبال توسعه پایدار در گردشگری استان تهران هستیم باید پایه‌های آموزش را در سطح استان تقویت نماییم. تهران به دلیل شرایط جغرافیایی دارای پدیده‌های متنوع زمین‌شناسی است که می‌تواند هر کدام سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب کند.

جانفشان تصریح کرد: در شرایط کنونی به دلیل شیوع ویروس کرونا با همدلی و همفکری اساتید و فعلین گردشگری به فکر فرصت‌سازی برای رشد و توسعه آینده گردشگری کشور باشیم.

او افزود: علاقمندان می‌توانند برای حضور در این کارگاه آموزشی واژه ژئوتوریسم را به ۵۰۰۰۵۴۲۰۲۰ پیامک کنند تا لینک و ساعت برگزاری دوره در شبکه‌های اجتماعی برای آنها پیامک شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز