خبرگزاری کار ایران

محسن شریفیان خبر داد؛

برگزاری آنلاین جشنواره «کوچه» ممکن نیست/ شرایط باید فراهم شود

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۱۹۵

محسن شریفیان (آهنگساز و نوازنده نی‌انبان) درباره چگونگی برگزاری جشنواره «کوچه» گفت: این رویداد مردمی باعث می‌شود هنرمندان و علاقمندان دور یکدیگر جمع شوند و امکان برگزاری آنلاین آن وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن شریفیان (موسیقیدان، آهنگساز ، نوازنده نی‌انبان و سرپرست گروه لیان) که یکی از برگزارکنندگان جشنواره سالانه «کوچه» نیز هست، درباره وضعیت این رویداد هنری در شرایط بحرانی ایجاد شده به دلیل شیوع کرونا، گفت: من و دیگر همکارانم منتظر هستیم تا شرایط برای برگزاری جشنواره موسیقی «کوچه» فراهم شود، اما اینکه این اتفاق چه زمانی رخ می‌دهد مشخص نیست. به هرحال دوست داریم این اتفاق بیفتد که این موضوع نیز به تصمیم جمعی من و دیگر همکارانم بستگی دارد.

شریفیان با اشاره به اینکه جشنواره «کوچه» به صورت غیردولتی برگزار می‌شود، گفت: این رویداد اتفاق خوبی است که باعث می‌شود هنرمندان، علاقمندان و مخاطبان موسیقی دورهم جمع شوند و به همین دلیل هر زمان فرصت برگزاری آن دست دهد، غنیمت است.

این آهنگساز و نوازنده در پاسخ به این سوال که آیا قرار نیست عوامل برگزاری، جشنواره موسیقی «کوچه» را از راه دور یا به صورت آنلاین برگزار کنند، اذعان داشت: واقعیت این است که جشنواره «کوچه» مامنی برای حضور و گردهمایی هنرمندان و علاقمندان است و  نمی‌توان آن را به صورت آنلاین برگزار کرد؛ اما خودم گاه در صفحات مجازی موضوعاتی را در رابطه با موسیقی، جشنواره و فعالیت‌هایم منتشر می‌کنم.

محسن شریفیان در پایان صحبت‌هایش گفت، زمان برگزاری جشنواره «کوچه» توسط عوامل برگزارکننده متعاقباً اعلام خواهد شد.

سومین دوره از این رویداد موسیقایی قرار بود اسفندماه سال گذشته برگزار شود که برگزارکنندگان طی انتشار یادداشتی آن را به تعویق انداختند.

برگزاری آنلاین جشنواره «کوچه» ممکن نیست/ شرایط باید فراهم شود

 لازم به ذکر است جشنواره موسیقی «کوچه» رویدادی، کاملا مستقل است و از هیچ نهادی کمک مالی دریافت نمی‌کند. با اینکه برای اجراها باید بلیت ورودی تهیه شود؛ اما هزینه‌ حاصل از بلیت‌فروشی، صرف برگزاری مراسم و پرداخت دستمزد گروه‌های موسیقی می‌شود. برنامه‌های دیگری نیز در کنار برنامه‌های اصلی برگزار می‌شود که برای شرکت در آن‌ها نیاز به پرداخت هزینه‌ نیست. موسیقی حنابندان، موسیقی بندری و بوشهری، همچنین خیام‌خوانی برخی از آن برنامه‌ها هستند.

 جشنواره «کوچه» توسط محسن شریفیان، احسان عبدی‌پور و برخی دیگر از هنرمندان استان، هر ساله در کافه‌ «حاج رئیس» بوشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز