خبرگزاری کار ایران

گفتمان لایو در باب تبلیغات تئاتر در دوران قرنطینه و پساقرنطینه

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۳۲۶

سری برنامه‌های زنده در اینستاگرام - live - با عنوان «گفتمان در تئاتر در قرنطینه» با محوریت «تبلیغات تئاتر در دوران قرنطینه و پسا قرنطینه» با حضور ۵ نفر از فعالیت این حوزه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سری برنامه‌های زنده در اینستاگرام - live - با عنوان «گفتمان در تئاتر در قرنطینه» با محوریت «تبلیغات تئاتر در دوران قرنطینه و پسا قرنطینه» به میزبانی سارا حدادی، کارشناس ارشد ارتباطات و روابط عمومی تئاتر با حضور ۵ نفر از فعالیت این حوزه برگزار می‌شود.

سارا حدادی که میزبان این سلسله گفتگوهاست درباره ضرورت اجرای چنین برنامه‌ای گفت: این روزها به واسطه شیوع ویروس کرونا و تعطیلی طولانی سالن‌های تئاتر، مباحثی نظیر خلاقیت هنرمندان عرصه تئاتر برای پویش در خانه بمانید و همچنین سرگرم کردن مردم مبحث بسیار مهمی در دنیای دیجیتال است.

حدادی ادامه داد: با گسترش امکانات دنیای دیجیتال و ایجاد لایو- live -در اینستاگرام فرصتی فراهم شده تا در مورد موضوعات متفاوتی به گفت و گو بنشینیم؛ بر آن شدیم تا با حضور تعدادی از فعالین در عرصه روابط عمومی و تبلیغات مبحث مهم تعطیلی سالن‌ها، تبلیغات و تئاتر آنلاین و مباحثی از این دست بپردازیم.

از این رو، سری برنامه‌های زنده در اینستاگرام - live - با عنوان «گفتمان در تئاتر در قرنطینه» با محوریت «تبلیغات تئاتر در دوران قرنطینه و پسا قرنطینه» به میزبانی سارا حدادی، کارشناس ارشد ارتباطات و روابط عمومی تئاتر با حضور ۵ نفر از فعالیت این حوزه برگزار می‌شود.

جدول تقویمی این نشست‌های آنلاین به شرح زیر است:

*۱۶ فروردین؛ ایلیا شمس از تهران

موضوع: تئاتر مجازی در کرونا و تبلیغات تئاتر در دوران پسا کرونا

*۱۷ فروردین؛ مریم رودبارانی از تهران

موضوع: وضعیت تماشاخانه‌های خصوصی در قرنطینه و پسا قرنطینه

*۱۸ فروردین؛ علیرضا حسینی از ترکیه

موضوع: تئاتر در کشور ترکیه در قرنطینه

*۱۹ فروردین؛ آوا فیاض از تهران

موضوع: برنامه‌ریزی در تبلیغات تئاتر در دوران پسا کرونا

*۲۰ فروردین؛ فرید حسینی از لندن

موضوع: تئاتر لندن از نگاه یک مهاجر

این سلسله برنامه‌ها هر روز ساعت ۱۹ در لایو اینستاگرام سارا حدادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز