خبرگزاری کار ایران

تدوین برنامه جهش تولید صنایع دستی در استان تهران

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۱۱۵

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران گفت: از معاون صنایع‌دستی استان تهران خواسته شده تا برنامه جهش تولید صنایع دستی در تهران با همفکری و مشورت هنرمندان و صادرکنندگان نمونه صنایع‌دستی تا ۲۵ فروردین ماه ۹۹ تدوین و جهت اجرایی شدن ارائه شود.

به گزارش ایلنا، پرهام جانفشان (مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران) با بیان اینکه توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و تلاش در جهت اجرایی شدن آن در همه زمینه‌های تولید موجب رشد و شکوفایی ایران اسلامی می‌شود، افزود: در تدوین برنامه جهش تولید صنایع‌دستی در استان تهران توجه به افزایش نمایشگاه‌ها موقت و دائمی، توانمندسازی و مهارت‌آموزی هنرمندان در زمینه تولید، بسته‌بندی و بازاریابی، رفع موانع تولید، تقویت و توسعه مدارس صنایع دستی بیش از گذشته از معاون صنایع استان تهران خواسته شده است.

او تصریح کرد: در این میان دستورالعمل این مهم با همفکری و مشورت هنرمندان و صادرکنندگان نمونه صنایع‌دستی تا ۲۵ فروردین ماه ۹۹ تدوین و جهت اجرایی شدن ارائه خواهد شد.

جانفشان گفت: با کمک و همدلی هنرمندان و مسئولین شهری به ویژه شهرداری تهران انتظار می‌رود با  اجرای برنامه جهش تولید صنایع‌دستی امسال رشد بسیار بالایی در حوزه تولید، عرضه و صادرات صنایع‌دستی در استان تهران داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز