خبرگزاری کار ایران

فیلم‌های سینمایی تلویزیون در پانزدهمین روز از فروردین/ از «مرد عنکبوتی» تا «تقلب» هندی

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۷۷۹

روز جمعه پانزدهم فروردین، شبکه‌های سیما میزبان سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی مختلفی هستند که به مناسبت نوروز برای پخش از تلویزیون در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امروز (جمعه پانزدهم فروردین) شبکه‌های سیما میزبان سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی مختلفی هستند که به مناسبت نوروز برای پخش از تلویزیون در نظر گرفته شده است. در ادامه به معرفی این آثار می‌پردازیم.  

امسال نیز به رسم سال‌های گذشته، تلویزیون در نوروز برای مخاطبان خود مجموعه‌های متنوعی را در نظر گرفته است. «پایتخت ۶»، «کامیون»، «دوپینگ» و «میان‌بر» چهار سریالی هستند که در ایام نوروز از آنتن شبکه‌های یک، دو، سه و پنج پخش می‌شود.

به این ترتیب روز جمعه پانزدهم فروردین، ساعت ۲۲ قسمت پانزدهم سریال «پایتخت ۶» از شبکه یک، ساعت ۲۱ قسمت پانزدهم سریال «کامیون» از شبکه دو و همچنین ساعت ۲۰ قسمت هجدهم سریال «دوپینگ» از شبکه سه پخش می‌شود. سریال «میان‌بر» هم که از مدتی پیش پخش خود را از شبکه پنج سیما آغاز کرده، ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود. 

همچنین روز جمعه پانزدهم فروردین ساعت ۹:۳۰ صبح فیلم سینمایی «اسرار رسمی» از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود. این فیلم با نام اصلی Official Secrets محصول ۲۰۱۹ انگلیس و آمریکا بوده که گوین‌هود آنرا کارگردانی کرده است. در خلاصه داستان «اسرار رسمی» آمده است: این فیلم داستان کاترین‌گان را روایت می‌کند. ماجرای یک افشاگر بریتانیایی که اطلاعاتی راجع به یک عملیات جاسوسی غیرقانونی آژانس امنیت ملی آمریکا که برای حمله به عراق بود را به مطبوعات داد. 

کیرا نایتلی، مت اسمیت، رالف فاینز و متیو گود ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین در این روز فیلم سینمایی «همانند یک دختر بتاز» ساعت ۱۷ از شبکه دو سیما پخش می‌شود. این اثر که در ژانر ورزشی- زندگینامه ساخته شده محصول سال ۲۰۱۹ سینمای استرالیاست.

از دیگر فیلم‌های سینمایی که در این روز از تلویزیون پخش می‌شود می‌توان به فیلم سینمایی «تقلب» به کارگردانی سومیک‌سن اشاره کرد که ساعت ۱۵:۳۰ از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود. 

داستان این فیلم درباره یک هنرمند متقلب است. او در شمال هند از هر شهر به شهری دیگر می‌رود و با فریب و دوز و کلک افراد مختلف را گول می‌زند و آنها را متقاعد می‌کند که به او پول پرداخت کنند تا زندگی‌شان بهتر شود. از همین راه او می‌تواند افراد زیادی را گول بزند و از آنها پول بگیرد تا زندگی‌اش را بچرخاند.

عمران هاشمی، شریا دهانوانداری و سنداجیب چاترجی ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم محصول سال ۲۰۱۹ سینمای هند است که در ژانر اجتماعی ساخته شده است.

از شبکه پنج سیما هم در این روز ساعت ۱۳:۳۰ فیلم سینمایی «مرد عنکبوتی» پخش می‌شود. این فیلم محصول سال ۲۰۱۹ سینمای آمریکا در ژانر ماجراجویی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز