خبرگزاری کار ایران

حواشی تلویزیون در شامگاه دوازدهم فروردین ماه؛

اعتراض مستقیم مهران مدیری به سانسور دورهمی/ سوءقصد به جان نقی معمولی و نماینده مجلس در پایتخت/ تغییر معنی کلمه نخ‌نما در عصر جدید+فیلم

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۱۴۲

سوءقصد به جان نقی معمولی و نماینده مجلس در پایتخت، اعتراض مهران مدیری به سانسور دورهمی و تغییر معنی کلمه نخ‌نما در عصر جدید ازجمله حواشی بود که تلویزیون در روز گذشته با آنها مواجه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شامگاه سه‌شنبه دوازدهم فروردین ماه، سوءقصد به جان نقی معمولی و نماینده مجلس در پایتخت، اعتراض مهران مدیری به سانسور دورهمی و تغییر معنی کلمه نخ‌نما در عصر جدید ازجمله حواشی بود که تلویزیون در روز گذشته با آنها مواجه شد.

شب گذشته در سریال پایتخت، ساقی مواد مخدری که زیر ماشین نقی معمولی مواد مخدر گذاشته بود، دستگیر شد و ارسطو برای اینکه نقی توسط ماموران دستگیر نشود، به همراه رحمت به دنبال او رفت. ارسطو با ماشین نیسان از پشت چندین مرتبه به ماشین نقی و نماینده مجلس زد و همین موضوع سبب جدا شدن مواد از ماشین شد. نقی معمولی که از جریان باخبر نبود فکر کرد که با جان او و نماینده مجلس سوءقصد شده است.

در بخشی از برنامه عصر جدید شب گذشته نیز اجرایی روی صحنه رفت که چهار رای مثبت را از داوران این برنامه گرفت. گروه ریسمونا با کار کردن روی ریسمان‌های تابلویی پارچه‌ای از آن پرتره جمشید مشایخی را بیرون آوردند که حرکت تازه‌ای به شمار می‌آمد و مورد توجه حاضران قرار گرفت.

آریا عظیمی‌نژاد درباره این اجرا گفت: به نظر این بچه‌ها معنی کلمه نخ‌نما را عوض کردند. اثر بچه‌ها هم نخ‌نماست. ولی نخ‌نما اثر منفی دارد ولی اینجا چیز دیگری نشان داده شده که جذاب است.

 

همچنین در بخش پایانی برنامه «دورهمی» که شب گذشته روی آنتن شبکه نسیم رفت، مدیری مستقیما به سانسور برنامه‌هایش اشاره کرد و گفت: بعضا دوستانی از من می‌پرسند که چرا در برنامه‌ها کمتر از گذشته حرف می‌زنی، می‌گویم من به همان اندازه گذشته حرف می‌زنم ولی سانسور می‌شود. می‌گویند که خب حرف‌هایی بزن که پخش شود؛ چشم الان انجام می‌دهم.

وی سپس با لحنی کنایه‌آمیز ادامه داد: لطفا به پدر و مادر خود نیکی کنید. قبل از عظیمت به مسافرت حتما باد چرخ‌های خود را تنظیم کنید. گاهی مراجعه می‌کنند به من؛ که آقای مدیری سس کچاب روی قالی ریخته است، چه کنیم؟ میگم عزیزم چاره آن فقط سرکه سیب است. نکته آخر اینکه هنوز برخی روش عبور از خیابان را بلد نیستند. فکر می‌کنند با یک نگاه به چپ و یک نگاه به راست می‌توانند رد شوند، اصلا اینطور نیست. نگاه به چپ و راست برای این بوده که ببینیم اصلا این خیابان قابلیت رد شدن دارد یا نه. به هر حال ریسک رد شدن از خیابانی که راست آن شلوغ بوده و چپ آن هم تصادف شده، بسیار بالاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز