خبرگزاری کار ایران

حواشی تلویزیون در شامگاه یازدهم فروردین ماه؛

تماس احسان علیخانی با هما سعادت برای دعوت از بهبود فریبا/ به صدا درآمدن دومین زنگ طلایی عصر جدید/ بهترین دوران کاری امید حاجیلی چه زمانی است؟+فیلم

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۶۸۶

تماس احسان علیخانی با هما سعادت برای دعوت از بهبود فریبا، به صدا درآمدن دومین زنگ طلایی عصر جدید و بهترین دوران کاری امید حاجیلی ازجمله حواشی بود که روز گذشته در تلویزیون رخ داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شامگاه دوشنبه یازدهم فروردین ماه، احسان علیخانی برای دعوت از بهبود فریبا با هما سعادت تماس گرفت، امید حاجیلی از بهترین دوران کاری‌اش با ناصر عبدالهی گفت و دومین زنگ طلایی در عصر جدید به صدا درآمد.

در تازه‌ترین قسمت سریال پایتخت که شب گذشته روی آنتن رفت، احسان علیخانی با هما سعادت تماس گرفت تا از طریق او از بهبود فریبا که ۵ سال در اسارت دزدان دریایی سومالی بوده دعوت کند تا در برنامه‌اش حضور پیدا کند.

همچنین در این قسمت از سریال پایتخت هما سعادت که به عنوان اخبارگو در شبکه استانی مازندران کار می‌کند، از مردم خواست تا برای جلوگیری از بحران کرونا در خانه بمانند و از سفر کردن پرهیز کنند.

همچنین در برنامه عصر جدید که شب گذشته هم بدون تماشاگر پخش شد، دومین زنگ طلایی به صدا درآمد.

شب گذشته سیدبشیر حسینی در بخشی از این برنامه دومین زنگ طلایی عصر جدید را برای گروه «فرشتگان نینجا» زد و به این ترتیب این گروه نیز مستقیم به مرحله نیمه نهایی برنامه راه پیدا کردند.  

مهران مدیری نیز در برنامه دورهمی که شب گذشته روی آنتن رفت، میزبان امید حاجیلی(خواننده) بود که با یک روز تاخیر پخش شد. در بخشی از این برنامه مدیری از حاجیلی درباره بهترین دوران کاری‌اش پرسید و حاجیلی گفت: بهترین دوران کاری‌اش زمانی بود که در ارکست ناصر عبدالهی کار می‌کرد و به شدت از او یاد گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز