خبرگزاری کار ایران

فیلم‌های سینمایی تلویزیون در دوازدهمین روز از فروردین/ از «شعری برای قاسم» تا نازلی و «سرو زیر آب»

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۶۶۹

روز سه‌شنبه دوازدهم فروردین، شبکه‌های سیما میزبان سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی مختلفی هستند که به مناسبت نوروز برای پخش از تلویزیون در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امروز (سه‌شنبه دوازدهم فروردین) شبکه‌های سیما میزبان سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی مختلفی هستند که به مناسبت نوروز برای پخش از تلویزیون در نظر گرفته شده است. در ادامه به معرفی این آثار می‌پردازیم.

امسال نیز به رسم سال‌های گذشته، تلویزیون در نوروز برای مخاطبان خود مجموعه‌های متنوعی را درنظر گرفته است. «پایتخت ۶»، «کامیون»، «دوپینگ» و «میان‌بر» چهار سریالی هستند که در ایام نوروز از آنتن شبکه‌های یک، دو، سه و پنج پخش می‌شود.

به این ترتیب روز سه‌شنبه دوازدهم فروردین، ساعت ۲۲ قسمت دوازدهم سریال «پایتخت ۶» از شبکه یک، ساعت ۲۱ قسمت دوازدهم سریال «کامیون» از شبکه دو و همچنین ساعت ۲۰ قسمت پانزدهم سریال «دوپینگ» از شبکه سه پخش می‌شود. سریال «میان‌بر» هم که از مدتی پیش پخش خود را از شبکه پنج سیما آغاز کرده، ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود.

همچنین روز سه‌شنبه دوازدهم فروردین ساعت ۹:۳۰ صبح فیلم سینمایی «شعری برای قاسم» از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

این اثر، فیلمی ایرانی به کارگردانی حسین عامری است که در آن بازیگرانی همچون ستاره سلطانی، سروش جعفری، رقیه یانسری، بهار یساقی، محمد کاوه، غلامحسین سلطانی، علی عامری، سیدجلال حسینی، محسن علی آبادی به ایفای نقش پرداختند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: قاسم با مادر و خواهر کوچکش و مادربزرگش زندگی می‌کند. پدر او بیماری سختی دارد و برای تامین هزینه درمان او، آنها زیر بار قرض سنگینی می‌روند. پدر قاسم می‌میرد و حالا باید برای پرداخت قرض‌ها، قاسم و مادرش تلاش کنند . قاسم برای حل  مشکل مالیشان در شرایطی قرار می‌گیرد که به درک جدیدی از زندگی ورابطه‌اش با مادرش می‌انجامد.

همچنین در این روز فیلم سینمایی «بازگشت برنادت» ساعت ۱۷ از شبکه دو سیما پخش می‌شود. این فیلم که در ژانر درام کمدی ساخته شده محصول سال ۲۰۱۹ سینمای آمریکاست.

از دیگر فیلم‌های سینمایی که در این روز از تلویزیون پخش می‌شود، می‌توان به فیلم سینمایی«سرو زیر آب» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر اشاره کرد که ساعت ۱۵:۳۰ از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: راز جهانبخش کرامت فاش می‌شود؟ این راز خواب چیستا، ماهرو، گودرز، بهرام، جهانگیر و سرگرد پوشیاس را آشفته خواهد کرد. جهانبخش برای اثبات بی گناهی‌اش و بازگشت آرامش سفر بلندی را آغاز می‌کند. سفری که پایانش زندگی بسیاری از آنها را تغییر می‌دهد.

بابک حمیدیان، مینا ساداتی، شهرام حقیقت دوست، رضا بهبودی، همایون ارشادی، مهتاب نصیرپور، هومن برق نورد، ستاره اسکندری، فرخ نعمتی و مسعود رایگان از جمله بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم که در ژانر دفاع مقدس ساخته شده محصول سال ۹۶ سینمای ایران است. 

از شبکه پنج سیما هم در این روز ساعت ۱۳:۳۰ فیلم سینمایی «نازلی» پخش می‌شود. «نازلی» که در ژانر اجتماعی ساخته شده، محصول سال ۹۷ سینمای ایران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز