خبرگزاری کار ایران

واکنش رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس به برنامه‌های نوروزی تلویزیون

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۷۰۳

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: می‌توان از این فرصتی که ایجاد شده و مردم به ناچار در منزل هستند و یکی از منابع مهم و قابل اعتماد مردم تلویزیون است بهتر استفاده کنیم و برنامه‌هایی با عمق و غنای بیشتری تولید کرد.

به گزارش ایلنا، جمشید جعفرپور (رییس کمیسون فرهنگی مجلس شورای اسلامی) عملکرد تلویزیون را در ایام نوروز را دارای دو بعد دانست و اظهار کرد: برنامه‌های تلویزیون را می‌توان در دو بعد مورد برسی قرار داد، یکی بعد اطلاع‌رسانی برای مقابله با ویروس کرونا و موارد بهداشتی و درمانی است که تلویزیون عملکرد خوبی داشته و اطلاع رسانی خوبی انجام شده است، بعد دیگر، برنامه‌های سرگرم کننده مانند سریال‌ها و برنامه‌های مفرح است که باعث شد مردم پای تلویزیون بمانند.

وی افزود: تا آنجایی که من فرصت کرده‌ام و بعضی از این برنامه‌ها را دیده‌ام شاهد توفیقات خوب تلویزیون در این ایام بوده‌ام خصوصا سریال‌ها که پخش می‌شود و در کنار آن مسابقات تلویزیونی که از شبکه‌ها در حال پخش است، در مجموع تلویزیون کارکرد خوبی داشته و نمره قابل قبولی را گرفته است.

 رییس کمیسون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با دادن نمره قبولی به مجموعه‌های نمایشی تلویزیون تصریح کرد: البته باید به صورت جداگانه این برنامه‌ها را مورد برسی قرار داد اما در مجموع تلویزیون در این حوزه موفق بوده است و سریال پایتخت را مجموعه‌ای موفق دیده‌ام که توانسته خیلی‌ها را پای تلویزیون بنشاند.

جعفرپور ادامه داد: از دید خودم به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی و کسی که کار اصلی‌اش دانشگاهی است توقعم این است که به جز موارد سرگرم‌کننده مواردی که داری عمق و محتوای بیشتری باشد در تلویزیون تهیه و پخش شود و کافی نیست که فقط برای یکی دو ساعت مخاطبان را جلوی تلویزیون نگه داریم و هیچ ارزش افزوده‌ای به بینندگان اضافه نکنیم، می‌توان از این فرصتی که ایجاد شده و مردم به ناچار در منزل هستند و یکی از منابع مهم و قابل اعتماد مردم تلویزیون است بهتر استفاده کنیم و برنامه‌هایی با عمق و غنای بیشتری تولید کرد.

وی در انتها اظهار داشت: از مردم می‌خواهم که در منزل بمانند و از دست‌اندرکاران صداوسیما که با تمامی مضیقه‌هایی که داشته‌اند توانستند مردم را در خانه‌ها و پای رسانه ملی نگه دارند، تشکر می‌کنم و امیدوارم رسانه ملی با تولید برنامه‌های پرمحتواتر خدمات بیشتر فرهنگی به مردم ارائه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز