خبرگزاری کار ایران

گزارش ایلنا از کنسرت آنلاین امید حاجیلی؛

اجرای قطعات شاد و دعوت مردم به خانه ماندن/ تشکر از زحمات کادر درمان کشور

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۳۵۹

امید حاجیلی و اعضای ارکسترش شب گذشته، جمعه هشتم فروردین ماه در برج میلاد کنسرت آنلاین برگزار کردند. حاجیلی در این کنسرت به مخاطبان گفت: از همه شما خواهش می‌کنم با در خانه ماندن به قطع زنجیره انتقال و شیوع ویروس کرونا کمک کنید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیرو برگزاری کنسرت‌های آنلاین شبانگاهی در برج میلاد، جمعه ۸ فروردین‌ماه امیدحاجیلی و اعضای ارکسترش به اجرای قطعاتی پرداختند.

امید حاجیلی در این کنسرت فضایی شاد را برای کاربران رقم زد. 

اجرای قطعات شاد و دعوت مردم به خانه ماندن/ تشکر از زحمات کادر درمان کشور

حاجیلی بین اجرای قطعات با کاربران صحبت کرد و درطول اجرا بارها از نوازندگان گروه خود خواست که فاصله ایمنی را رعایت کنند و با اسپری ضدعفونی کننده دست نوازنده‌ها را ضدعفونی کرد.

 او در میانه برنامه گفت: من و خانواده‌ام چند هفته است در خانه مانده‌ایم و می‌دانیم این خانه‌نشینی چقدر سخت و کسالت‌بار است اما از همه شما خواهش می‌کنم با در خانه ماندن به قطع زنجیره انتقال و شیوع ویروس کرونا کمک کنید.

حاجیلی در بخش دیگری از کنسرتش، گفت: متاسفانه حدود ۴۰ درصد از مردم ما هنوز کرونا را جدی نگرفته‌اند و با عدم رعایت نکات بهداشتی و ایمنی جان و سلامت خود و دیگران را به خطر انداخته و قدر زحمات شبانه‌روزی کادر درمانی ایران را نمی‌دانند.

وی سپس از زحمات پزشکان، پرستاران و تمامی پرسنل کادر درمانی در بیمارستان‌های ایران تشکر کرد.

این خواننده پاپ در بخشی دیگر از کنسرت ضمن تشکر از پدر و مادرش بابت زحمت‌هایی که سالها برای او کشیده‌اند، مخاطبانش را به تشویق والدینشان دعوت کرد و از درگذشتگان نیز یاد کرد.

امید حاجیلی در دقایق پایانی کنسرت به معرفی آهنگی شاد و پر انرژی کردی، لری پرداخت و برای همه آنهایی که به کنسرتش رفته‌اند و کاربرانی که تا به حال به صورت زنده کنسرت او را تماشا نکرده‌اند، آرزوی شادی و خوشحالی کرد.

کنسرت حاجیلی با اجرای آهنگ آذری به کار خود پایان داد.

سهیل اباذری نوازنده کیبورد، محمد عمیدی نوازنده ساکسیفون، مصطفی زنده دلان نوازنده گیتار باس، رادین رفیع زاده نوازنده درامز، آراد یادگارفرد نوازنده گیتار الکتریک، نوید چراغی نوازنده سازهای کوبه ای، حسین شریفی و ارشیا والی نوازنده ترومپت،حسین شریفی نوازنده ترومپت، مجید کمالی و علی والی (همخوان)، افرادی هستند که در کنسرت آنلاین حاجیلی را همراهی کردند.

با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری تهران قرار است خوانندگان موسیقی پاپ و برخی گروه‌ها از جمعه ۸ فروردین‌ لغالیت ۲۱ فروردین‌ماه در قالب برنامه نوروزخانه به اجرای کنسرت بپردازند. ساعت برگزاری این کنسرت ساعت ۲۱:۰۰ هرشب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز